Wpis z mikrobloga

@BobMarlej: nie, po prostu mam powyżej 40 IQ żeby nie zamawiać rzeczy kurierami czy pocztą na ostatnią chwilę przed świętami bo wiem że jest tak co roku. A ty co, 12 lat masz że nie wiesz takich rzeczy?
@kishurki: Aha, czyli klient winny, bo chciało mu się w grudniu zamówić, a nie firma, która na najbardziej EKSTREMALNE sytuacje powinna być PRZYGOTOWANA, dodam, że 9 dób (nie minut, nie godzin, DÓB) to już nie żadne spóźnienie, a #!$%@?. Gdybym ja się spóźnił o 9 dób do swojej pracy?
I tego typu drakońskie opóźnienia już miałem w lipcu, podpowiesz, jakie w lipcu ustanowili nowe święta?
Idź do Orlenu albo do PiSu,
@BobMarlej: cóż, możesz wylewać swoje frustracje w internecie, co oczywiście przyniesie żaden skutek. Możesz też nie korzystać z usług firmy którą uważasz za świadczącą usługi poniżej twoich wymagań. Gorzkie żale na wykopie nie sprawią że będą szybciej obsługiwać przesyłki. Ja nie mam nic do zarzucenia inpostowi bo moje paczki zawsze są w przeciągu 1-2 dni. I co teraz? Ja mam pozytywne doświadczenia ty negatywne, każdy ma to w dupie i nic