Wpis z mikrobloga

@Threx: Zamówienia pakujemy automatycznie i to pudełko jest najmniejszym, jakie może złożyć nasza maszyna. Każdy produkt jest zabezpieczony fabrycznym opakowaniem. Jeśli jednak zauważysz, że Twoje zamówienie jest uszkodzone, zgłoś nam to jak najszybciej na x-kom@x-kom.pl
@Threx: @manikcs: jakiś rok temu w tych pudełkach była jeszcze folia która trzymała produkt tak żeby nie latał jak przedstawiciel wyznania mojżeszowego w pustym autobusie ( ͡° ͜ʖ ͡°) teraz "ekologia" i folii nie ma, a sklep oszczędza ze 2 gr na przesyłce.
@x-kom: Jestem w stanie zrozumieć, że dziennie macie tysiące zamówień i szukacie rozwiązań, które usprawnią proces przygotowywania przesyłek. Aczkolwiek wysyłanie tak delikatnego produktu jakim jest dysk twardy w kartonie kilkukrotnie większym od opakowania fabrycznego bez jakiegokolwiek zabezpieczenia przed przemieszczaniem się naraża go na uszkodzenie zanim jeszcze do mnie dojdzie lub na przyspieszenie pojawienia się wad w przyszłości. Taki sposób pakowania nie powinien być dopuszczony, ponieważ mało które opakowanie fabryczne zabezpieczy produkt
@nandrolone: załóżmy, że taka przesyłka spadnie z wysokości 1 metra. Według Ciebie nie będzie różnicy jeśli opakowanie fabryczne dysku byłoby dodatkowo zabezpieczone papierem, który całkowicie zaabsorbowałby siłę uderzenia?