Wpis z mikrobloga

@malifewasnever: Przejrzyj dokładnie podłużnice, popukaj, moja NBFL na pierwszy rzut oka cała zdrowa a tam mimo wszystko jest do roboty. Dodatkowo słupki A oraz podłoga. Jeżeli tam nic nie ma, to potencjalna reszta, nawet jeżeli do poprawek, jest do zrobienia.
@malifewasnever: A i progi... Progi w miatach z tego co kojarzę (chociaż jestem laikiem) bardziej rdzewieją od wewnątrz niż od zewnątrz. Bywa, że z zewnątrz wygląda spoko, a od środka jest zgnite. Jak dobrze pamiętam, powodem jest odpływ wody z dachu zatkany przy wylocie.
@malifewasnever: progi to najmniejszy problem. Ciekawe w jakim stanie jest podłoga, podłużnice mocowania tylnej belki i przedniej. Bo warunki w jakich stoi ten samochód nie napawają optymizmem. Szczególnie, że to japoniec a blachy w tych samochodach do trwałych nie należą. Obejrzyj go dokładnie czy się nadaje do remontu.
@malifewasnever: Ja aktualnie remontuję NA z 92 i pomimo, że wygląda na zewnątrz całkiem łądnie to np po otwarciu progów czy w środku podóżnic albo pod deską w miejscu łączenia słupków i tak jest korozja. Te mazdy były robione z przystanó autbusowych pozbieranych z wysypisk odpadów w Hiroszimie. Remont blacharski ładnej sztuki, żeby była ideolo to minimum 20k. Przy takiej co stała 10 lat nie opłaca się tego zaczynać, serio. One
Pobierz dudusbug - @malifewasnever: Ja aktualnie remontuję NA z 92 i pomimo, że wygląda na ze...
źródło: comment_16724411637jWYYMcluf4BYoLmXmFXWH.jpg
@dudusbug: mechanika mnie nie przeraża, bo sie tym zajmuje zawodowo. Zaczniemy rozbierac, na yardzie gdzie pracuje w warsztacie mamy tez blacharza magika, ktory juz sie zadeklarowal ze mi chetnie pomoze. Jak bedzie kila to pojdzie na złom, jak sie coś uda wskórać to pochwale sie efektami. Nam po prostu za mało siedziec w garazu po 8h to sie jeszcze bawimy gruzem po pracy. To auto to ma byc mentalne przygotowanie przed
@malifewasnever: Mechanika to są groszowe sprawy w porównaniu do pierdół. Uszczelki, plastiki, łożyska. Rzeczy, które niszczeją przez zaniedbanie są najdroższe. Uszczelki przy oknach, które w każdej trzymanej pod chmurką po kilku latach już zamieniają się w plastik kosztują 700zł, Podszybie, które jest pęknięte w prawie każdej to 500zł. Te pierdoły pochłaniają najwięcej gotówki. Silnik to można zrobić na fabrykę za 10k
@malifewasnever: Najlepiej sobie policz co trzeba zrobić przed zaczynaniem prac, bo ja szacowałem swój remont zbyt optymistycznie i liczyłem tylko to co chciałem liczyć xD. Szkoda marnować miesięcy swojego życia jak się ma okazać po kilku miesiącach, że jednak się nie opłaca robić dalej
@dudusbug: taki jest plan, zobaczyc na czym stoimy i rozwazyc opcje, moze sie skonczyc delikatnym liftingiem tanim turbo gruzem do upalania. Nie mam obecnie innego auta prywatnego zeby grzebac tak czy siak więc cos z tego sie ukręci.