Aktywne Wpisy
Szukałem ukrytych kamer w mieszkaniu(mam problem z sąsiadem z dołu, zboczonym psycholem). I chyba udało mi się zrobić dwa zdjęcia, czegoś co wygląda na szpiegowską/złodziejską kamerę(w komentarzu, szukałem apką Hidden Camera Detector Gold, funkcja Lens Detector, zawył alarm). Zrobiłem też kilka zdjęć miejsc, gdzie podejrzewam mogły znajdować się otwory w podłodze. I na jednym z nich jest coś co zmroziło mi krew w żyłach. Jeżeli jest to kamera to gratuluję twórcy pomysłowości
Ostatnio pisze sobie z taką fajną dziewczyną. Lubi wycieczki nie imprezuje. Spokojna dziewczyna. Tylko dzieli nas różnica wieku jaka jest pomiędzy nami a jest ona dosyć duża. 6 lat. Ja mam 21 ona 27. Brać się za nią? Jak odbiorę skodę od mechanika to może zaprosić ja na spacer ala randkę? #przegryw #podrywajzwykopem #zwiazki
Bardziej podobały mi się lokacje i miejsce akcji w pierwszej części, ogólnie w pierwowzorze wszystko było bardziej przejrzyste i czytelne a tutaj mamy zbyt duże miasto i zbyt wiele roślinności które zwyczajnie dezorientują i zasłaniają drogę a dodatkowo przeszkadzają w parkurze.
Ja rozumiem że minęło ponad 20 lat od akcji gry z pierwszej części i wszystko zarosło no ale te drzewa rosnące na budynkach to raczej powinny zostać ścięte na opał, skoro nie ma było nawet elektryczności xD
Ogólnie przeszedłem grę a nie dotarłem nawet we wszystkie części miasta bo zwyczajnie nie widziałem sensu by tam iść, misje poboczne wykonywałem o ile mnie zaciekawiły od początku ale nie były one ani zbyt rozbudowane ani ciekawe. Powodem braku chęci w wykonywaniu misji pobocznych oraz odwiedzaniu całego miasta jest zbyt szybkie zdobywanie umiejętności parkuru oraz walki, dość szybko zebrałem to co mnie interesuje i nie chciało mi się skakać po mieście by zdobyć jeszcze więcej expa. Tym bardziej że gra w żaden sposób mnie nie zachęcała by odwiedzić dwa czy trzy pozostałe części miasta.
A kolejnym powodem jest poruszanie się po mieście, które jest kilkukrotnie większe niż w pierwszej części więc zabrano nam linkę z hakiem by móc się szybko przemieszczać a dano debilną powolną paralotnie i hak którego używało się tylko tam gdzie gra tego wymagała bo inaczej to nie było również zbytnio sensu go używać i nie dano nic innego do szybszego przemieszczania się i tylko dwa punkty szybkiej podróży.
Ogólnie w dwójce na plus system frakcji ale tylko w kwestii tego że świat gry się nieco zmienia i mamy na niego choć minimalny wpływ oraz wybory w dialogach, choć jest ich mega mało.
Fabuła niby jak w Fallucie typu znajdź ojca, brata, kuzyna, dziadka czy dziką kunę a potem się zobaczy co dalej to zaciekawiła mnie i miała ciekawe zwroty akcji ale durności podczas dialogów wszystko psuły.
Pod koniec gry nasz główny bohater mówi do Waltza "tym razem mi nie uciekniesz" a ja jakoś pamiętam że spotkaliśmy go dwukrotnie i dwukrotnie to my przed nim #!$%@?śmy ile sił w nogach xD
Epilog zbyt długi i zbyt trudny, tym bardziej gdy wejdzie się w drogę bez powrotu bez odpowiedniego ekwipunku, biegałem już byle do przodu i nie mogłem się doczekać aż się ta gra skończy ale nie dlatego że mnie interesowało zakończenie historii a zwyczajnie nie chciało mi się grać...
...ale zakończenie nawet okej. Choć jakbym miał wybór by tam wszystkich #!$%@?ło w powietrze albo na marsa to bym tak zakończył tą historię bo i tak średnio mi zależało na tych wszystkich bohaterach.
#dyinglight #dyinglight2 #zalesie #gry