Zrobiłem sobie filmik porównujący RayTracing ON/OFF w #forzahorizon5 . Kratę piwa temu kto powie z której strony jest włączony i co zmienia. "Test" przeprowadziłem najbardziej miarodajnie jak potrafiłem. Wszystkie ustawienia na maksymalne, bez dlss tylko msaa x8. Pogoda, tor i auto takie same, dla powtarzalności użyłem asyst dzięki którym auto samo jeździ. Przy zmianie ustawień RT wyłączałem i włączałem grę dla pewności #pcmasterrace #kartygraficzne
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@Huntley: Spoko ale pokazujesz tylko odibica z cubemapy :P RayTracing w FH5 dodaje tylko self reflections na autach, wiec np odbicia elementów które wystają z samochodu i się będą odbijać najego powierzchni np lusterka i spojlery
@Huntley: Przecież tu nie chodzi o odbicia na masce tylko oświetlenie i cienie na wszelkich obiektach. Ścianach, domach. Wszystkim. Oczywiście też na lustrzanych powierzchniach jak maską czy szyba ale to nie jest głównym celem rt
@cr_7: @Tiab: to sobie zobacz porównanie rt i bez rt w grze control, cyberpunk, metro exodus, odnowionym portal czy minecrafcie. Wtedy powiedz ze nie widać różnicy.
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
#pcmasterrace #kartygraficzne
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
RayTracing w FH5 dodaje tylko self reflections na autach, wiec np odbicia elementów które wystają z samochodu i się będą odbijać najego powierzchni np lusterka i spojlery
Oczywiście też na lustrzanych powierzchniach jak maską czy szyba ale to nie jest głównym celem rt
Komentarz usunięty przez autora
@Siniel: Zawsze podkreslaja ten RT jako taka zaleta to tak średnio bym powiedzial ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Siniel: Forza to jeden z gorszych tytułów do prezentacji RT. Co innego taki np Control czy Cyberpunk, tam momentalnie zobaczysz różnicę.
Wołam @Siniel