Wpis z mikrobloga

Zrobiłem sobie filmik porównujący RayTracing ON/OFF w #forzahorizon5 . Kratę piwa temu kto powie z której strony jest włączony i co zmienia. "Test" przeprowadziłem najbardziej miarodajnie jak potrafiłem. Wszystkie ustawienia na maksymalne, bez dlss tylko msaa x8. Pogoda, tor i auto takie same, dla powtarzalności użyłem asyst dzięki którym auto samo jeździ. Przy zmianie ustawień RT wyłączałem i włączałem grę dla pewności
#pcmasterrace #kartygraficzne
Huntley - Zrobiłem sobie filmik porównujący RayTracing ON/OFF w #forzahorizon5 . Krat...
  • 24
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@Huntley: Spoko ale pokazujesz tylko odibica z cubemapy :P
RayTracing w FH5 dodaje tylko self reflections na autach, wiec np odbicia elementów które wystają z samochodu i się będą odbijać najego powierzchni np lusterka i spojlery
  • Odpowiedz
@Huntley: Przecież tu nie chodzi o odbicia na masce tylko oświetlenie i cienie na wszelkich obiektach. Ścianach, domach. Wszystkim.
Oczywiście też na lustrzanych powierzchniach jak maską czy szyba ale to nie jest głównym celem rt
  • Odpowiedz
ej a gdzie ten RT jest w ogóle bo siedzimy z @cr_7 i nie widzimy


@Siniel: Zawsze podkreslaja ten RT jako taka zaleta to tak średnio bym powiedzial ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
o to jest ten cały szum xD?


@Siniel: Forza to jeden z gorszych tytułów do prezentacji RT. Co innego taki np Control czy Cyberpunk, tam momentalnie zobaczysz różnicę.
  • Odpowiedz
@cr_7: @Tiab: to sobie zobacz porównanie rt i bez rt w grze control, cyberpunk, metro exodus, odnowionym portal czy minecrafcie. Wtedy powiedz ze nie widać różnicy.
  • Odpowiedz