Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Miruny drogie, pomożcie.

Na telefonie była appka #mobilet a niej zakupiony bilet miesięczny.
Został kupiony nowy telefon i zainstalowano na nim apkę. Na starym telefonie wylogowano się, zalogowano na nowym, ale biletu nie widać.
Wylogowanie, zalogowanie, zamkniecie apki i ponowne otwarcie nic nie dają.

Po wylogowaniu się na nowym telefonie i zalogowaniu ponownie na starym - bilet wciąż tam jest.
No to znów - wylogowanie na starym i zalogowanie na nowym - i dupa, biletu nie widać.
Kilka razy takie próby w nadziei, że to się jakoś uaktualni, ale nic z tego.

Napisaliśmy do mobiletu przez kontakt w apce, ale może macie jakieś pomysły?
Ktoś miał taki przypadek?
#mobilet #pytaniedoeksperta #pomocy
  • 4
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Opis Niestety nie. Ani od Mobiletu, ani tutaj, nawet zwróciłem się do jednego Mirka z tym samym problemem bezpośrednio i nie odpowiedział nic... Nowy bilet na kolejny miesiąc został zakupiony na nowym telefonie już i tyle
  • Odpowiedz
Dzięki za odpowiedź, trudno, będę się bujał z 2 telefonami przez jakiś czas. Ciekawe że po zalogowaniu na stronie, przez przegladarkę, bilet jest...
  • Odpowiedz
@Bobsoon: Aktualizacja. Zadzwoniłem na infolinię, koleś powiedział ze to zabezpieczenie, wymóg przewoźników i sparował mi bilet z nowym urządzeniem...
  • Odpowiedz