Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Mirki z tagu #nurkowanie #diving (nie chodzi mi tu o #divyzwykopem XD
Pytanie. Ile kosztuje podstawowy ale dobry komplet do nurkowania w Polsce? (czyli ciepła pianka musi być) troszkę pływałem latem, troszkę zimą w basenie i teraz zastanawiam się nad kursem. Oczywiście z czasem chcę skorzystać zagramanicą ale najpierw kurs itd. jednak najpierw chce się rozeznać w sprzęcie, co ile bo w necie parze to huh... Do 20k można zaszaleć i to spokojnie.. a nie znam się.
  • 9
  • Odpowiedz
Pianka overall 5mm 600-800 zł
Docieplacz neoprenowy 5mm 400zl
Buty neoprenowe 200 zł
Rękawice neoprenowe 150 zł
Płetwy 500 zł
Maska 150-200 zł
Komputer nurkowy 1500 zł
Automat z manometrem 2500 zł
Skrzydło z płytą 2000 zł
Balast 200 zł
Nóż lub easycut 150 zł
Latarka 300 zł
Butla z zaworem 12l 1500 zł
To są średnie ceny dla podstawowego sprzętu na początek.
  • Odpowiedz
@hhunter22: wszystko zależy jak bardzo chcesz sie w to wkręcić. bo możesz kupić tani komp, piankę i jacket ale jak sie wkrecisz to stanie sie to bezużyteczne. Jak chcesz nurkować w Polsce i krajach obok to tylko suchar bo woda w wiekszosci akwenow poniżej 6-10m ma 4-6 stopni. Suchar to koszt od 6 do 14k. Do tego skrzydło z normalną płyta a nie jakies zabawki aby mozna płytę spokojnie używać czy
  • Odpowiedz
@hhunter22: jak nie nurkowales to polecam zrobic kurs owd część basenowa w polsce a wody otwarte polecieć sobie do egiptowa. Daje to niesamowite efekty bo robisz 4 nurki kursowe i 6 dodatkowych (pakiet 10 nurkowan) nastepnie latem w sprzecie centrum zrobic sobie kilka nurkowan w polsce i zobaczyc jak to jest i poobracac sie w tych kregach a nawet zrobic sobie jeszcze jakis wyjazd typu egipt. Dopiero później myślał o zakupach
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0