Wpis z mikrobloga

Hej, przychodzę do was z pytaniem w szczególności którzy studiują/ studiowali informatykę na #pp #pw #pwr #agh lub innej "prestiżowej uczelni".

Mianowicie - Mam mętlik w głowie i nie wiem co robić. Jestem w 4 klasie technikum chce iść na informatykę, typowo docelowo na programistę. Jest to moja pasja którą uwielbiam i się w niej realizuję (od 5 lat programuje m.in w Pythonie.)

I tu pojawia się moje pytanie - czy warto? Plan studiów na PWR czy na PW to głownie matematyka i fizyka, a programowania jest tyle co kot napłakał. Dodatkowo, tak jak uwielbiam programowanie to nienawidzę fizyki, matematyka jeszcze ujdzie. O rekrutację nie muszę się martwić ponieważ jestem laureatem olimpiady i mam indeks na większość topowych uczelni.
Mam raczej chciałbym iść zaocznie, bo mam w planach pracować już w zawodzie.
I jeszcze jedno pytanie, co z prywatnymi uczelniami typu #wsb czy #cdv gdzie również jest kierunek informatyka ale z większa ilością programowania? Naprawdę z góry dziękuje za każdą odpowiedź <3
#studia #programowanie #pytanie
  • 7
@Sol_paen: Jak masz olimpiade, to idz na dzienne na topowym wydziale to daje duże perspektywy z wielu powodów.. Jeżeli koniecznie chcesz pracować to upewnij sie, że trafisz do dobrej firmy, w takim wariancie studiujesz po godzinach materiał ze studiów na własną rękę, co wymaga sporej dyscypliny, studia zaoczne wybierasz jakiekolwiek, na uczelni, ktora ma najwiekszy prestiz, bo i tak to nie ma znaczenia. Aha i nie sluchaj debili ktorzy mowia ze
@Sol_paen: no na AGH pierwszy rok to sama matma i algorytmika. Progrowanie się dopiero zaczyna na drugim roku. Natomiast czy warto tu studiować to nie wiem ale jak masz jakieś konkretne pytania to pisz pw ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Sol_paen musisz uczyć się sam, to przede wszystkim

od siebie nie polecam na pwr kierunku ITE (informatyka techniczna). Na początkowych semestrach pełno gówno kursów, później mniej ale i tak najwięcej nauczysz się tam radzenia sobie w betonowym środowisku #niew4rto