Wpis z mikrobloga

@x-kom , czy mogę prosić o pomoc?

Kupiłem u was laptopa, do którego dokupiłem ubezpieczenie eXtra ochrona za ok. 800 zł. Mój laptop zepsuł się i wysłałem go do serwisu zgodnie z poleceniem ubezpieczyciela. Czas naprawy określono na 10-14 dni. Po 2 tygodniach zapytałem o termin naprawy, otrzymałem wiadomość, że serwis wykrył nową usterkę (bez propozycji nowego terminu naprawy). Gdy po tygodniu zapytałem serwis kiedy naprawa zakończy się, zamiast terminu dostałem wiadomość z tekstem:

“Międzynarodowa epidemia wirusa spowodowała problemy z dostępnością części zamiennych od naszych dostawców. Z tego powodu naprawa zgłaszanego sprzętu może potrwać dłużej niż zwykle”.

Stwierdziłem, że serwis robi sobie żarty i poprosiłem ubezpieczyciela o odkupienie sprzętu powołując się na OWU, na co dostałem błyskawiczną informację, że już za 3 dni mój laptop będzie naprawiony.
Poczytałem o serwisie. W internecie jest mnóstwo opinii, że oszukuje on ludzi, zwraca uszkodzony sprzęt, albo wymienia części na bardzo słabe jakościowo. Widziałem opinię, że ktoś zwracał laptopa do serwisu sześciokrotnie, a ten po kolei wymieniał w nim wszystko co się dało.

Brzmi to jak jakiś przykry żart, że wydałem 800 zł na zepsucie bardzo drogiego laptopa. Wczoraj ponowiłem prośbę do ubezpieczyciela o nowego laptopa, ale nie dostaję odpowiedzi (podejrzewam, że będą próbowali wysłać mi “naprawionego” licząc, że odbiorę i oddam na kolejną “naprawę”).

#komputery #ubezpieczenia #xkom
  • 2