#plus Zasiliłem konto za 30 zł w piątek do dziś nie dostałem paczki z 100 gb wysłałem dziś reklamacje do bok@plus.pl po czym dostałem chyba od bota wiadomość iż jeśli jest to reklamacja odpowiedź na moje zgłoszenie możliwe będzie w ciągu 30 dni mi te 15 gb ledwo wystarcza na 15-20 dni czy z któryś ze specjalistów z plusa może przyspieszyć moje zgłoszenie ? :/
@sezar89 ja zadzwoniłem na infolinie i złożyłem reklamacje po kilku dniach mi włączyli ten pakiet ,(jak masz włączony rok ważności konta to ten pakiet 100gb też będzie ważny rok )
@sezar89 no ten konsultant to w moim imieniu reklamacje złożył włączyli pakiet po kilku dniach i odpowiedź jeszcze listem przyszła że reklamacja rozpatrzona pozytywnie
,(jak masz włączony rok ważności konta to ten pakiet 100gb też będzie ważny rok )
i odpowiedź jeszcze listem przyszła
że reklamacja rozpatrzona pozytywnie
@Przegrywzyciowy0: szczęściarz