Aktywne Wpisy
ProwojMiliten +361
Krupier +249
Jestem już w tym wieku, że bardziej niż gadżety i ciuchy cieszy mnie kupno taczki. XD
Wjechał bolid na działeczkę. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#ogrodnictwo #dzialka #rod #rosliny #czujedobrzeczlowiek
Wjechał bolid na działeczkę. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#ogrodnictwo #dzialka #rod #rosliny #czujedobrzeczlowiek
1. Przede wszystkim wybudują drogę pomiędzy Filaretów a Granitową, ale opracowany zostanie też odcinek Filaretów - Diamentowa (tak, tam gdzie są wiadukty). Klasa tej drogi to Z - zbiorcza - czyli taka sama jak np. Filaretów czy Zana. Dla przykładu JP2 ma status drogi Głównej.
2. Powstaną nowe ronda z Filaretów, Granitową (bez sygnalizacji) a także zaplanują przyszłe rondo z "nowym" przebiegiem Nadbystrzyckiej i to już ma mieć sygnalizację. Pomiędzy dwoma pierwszymi ulicami będą dwa skrzyżowania z drogami osiedlowymi. Spojrzałem na Geoportal Lublin, OSM i mapy google. Wyjazdy będą z Rubinowej i Szafirowej.
3. DDRki będą asfaltowe, chodniki z kostki betonowej w miarę możliwości po obu stronach. Przystanki dla autobusów/trolejbusów - tak, będzie trakcja - betonowe.
4. Poruszając tematykę przystanków to oprócz dwóch przystanków w miejscu obecnej pętli powstanie kilka nowych: na nowej pętli os. Widok zwanej oficjalnie węzłem przesiadkowym, 4 pomiędzy Dworcem Zachodnim a pętlą os. Widok i uwaga - jeden na drugiej pętli przy Dworcu Zachodni. Tak, tam też ma być pętla, ale mała. Wrzucę tutaj mapkę sytuacyjną.
5. No i oczywiście są takie typowe rzeczy: aby przebieg jak najmniej ingerował w teren, aby jak najmniej wycinać drzew - swoją drogą nowe nasadzenia i rekompensacyjne będą. Min. 2,2m nad ziemią ma być korona sadzonych drzew.
To chyba tyle z ważnych rzeczy. Poniżej mapką węzła przesiadkowego os. Widok i pętli przy Dworcu
#lublin
@Pituch: To już problem jej czytelników. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W sumie i tak dzięki temu dworcowi częściej teraz jezdze z LSM do Starego Lasu rowerem, bo jest właśnie przejście podziemne.
Co do przeciwników to mnie rozbraja argument, że droga odetnie Stary Las od Miasta...
Już szykują petycje xd
Jak mieszkańcy nie chcą nowej (zapisanej w planach sprzed ponad 20 lat) drogi, to niech się "duszą" w korku.
Ich problem!
Nie ma co ich na siłę uszczęśliwiać.
Na to konto lepiej wyremontować takie "gruzowiska" jak Nadbystrzycka i (obiecywany przez Żuka w 2019 roku remont) Zana, czy Unii Lubelskiej (z rozsypującymi się mostami nad Bystrzycą).
Ale to za mały "efekt PRowy" dla Żuka.
Zawsze to lepiej
Co do remontów to problem polega na tym, że ciężko wyhaczyć dofinansowanie na nie. Tutaj ewidetnie widać, że idą na kase z UE, bo będzie pętla przesiadkowa, przystanki, ułatwienie
Dorzucenie buspasów to już (raczej) "podstawa"!
Tekst (z "Nowy Tydzień") odnoście remontu Zana: