Wpis z mikrobloga

@PilotBombowca: od kilku lat już za 1600 zł można kupić samowystarczający zestaw niepotrzebujący komputera. Wodotrysków nie ma, ale tu nie chodzi o fotorealizm. W przypadku gier, większym problemem jest poszukiwanie kolejnych sposobów interakcji ze światem gry i tworzenie wokół tego ciekawych mechanik
@Kroledyp metaverse to kiełbasa na kiju dla inwestorów. Gracze mają to w dupie. A sam VR żyje i ma się co raz lepiej.
Telewizory 3D skończyły się bo brakowało na nie treści. Tylko kilkadziesiąt filmów zostało nagrane stereoskopowymi kamerami, czyli specjalnie z myślą o 3D. Reszta filmów to "tanie" konwersje cyfrowe filmów 2D, w których sztucznie dorobiono 3D. Łacznie było ich jakieś 100.
VR nigdy nie zdechnie, bo sama branża porno go
@SmugglerFan: wiadomo że na mobilnym VR dużo łatwiej jest mieścić się w odpowiednim frame time robiąc gry ze stylizowaną grafiką, low poly, płaskim cieniowaniem itd., ale przecież jest też seria Climb, Red Matter które idą bardziej w stronę fotorealizmu. W mojej opini to dobry kompromis, a przecież SoC będą co raz bardziej wydajne w przyszłości.
PieceOfShit - @SmugglerFan: wiadomo że na mobilnym VR dużo łatwiej jest mieścić się w...

źródło: sZ428S32rdyG52xp

Pobierz
@PieceOfShit: wlasnie ta zelda to ciekawy przypadek. mialem opcje przejscia ja na switchu ale nie chcialem grac w nia w takiej jakosci. wolalbym na emulatorze na pc, ale wtedy jest taki problem ze musialbym spiracic ta gre a nie chce tego robic.

no coz, moze kiedys wyjdzie oficjalnie na pc. uncharted 4 wyszedl po 6 latach.