Wpis z mikrobloga

#programowanie #gamedev #indiegamedev

Jade dalej z tematem mojej gry. Aktualnie doszedłem do momentu w którym mam wszystko co miałem w wersji gamejamowej, w dodatku napisane lepiej dzięki poprzednim doświadczeniom.

Jakby ktoś chciał ograć wersję game jamową (wygrała, ale co to za wygrana skoro nikt inny się nie zgłosił, ale co zarobiłem 20 dolarków to moje): https://h0nney.itch.io/soaring-witch

Na ten moment dodałem tileset jaki użyłem w poprzedniej grze. Jakoś mi giga pasował, a i tak wyglądem będę się przejmował na koniec.

Dodałem 'odnawiacz' staminy, zapomniałem trochę o nim i skupiłem się na zbieraniu power upów co troche niszczy balans tego co potrafie wykminić przy pomocy aktualnego systemu poruszania się.

Dodałem paralakse z jakimiś gwiazdkami w tle żeby fajniej się patrzyło, oraz "system" dialogowy, na ten moment jedyne co to mam liste kwestii do wypowiedzenia (gracz jest niemy), oraz callbacki po skończeniu gadania

Na początku widać też zamysł co do ładowania siły ataku za pomocą puli staminy którą mamy, i dzięki tej puli będzie można odblokowywać inne części mapy.
Eichen_y - #programowanie #gamedev #indiegamedev

Jade dalej z tematem mojej gry. Akt...
  • 1
  • Odpowiedz