Wpis z mikrobloga

Mireczki z #warszawa proszę o pomoc. Mimo że mieszkam praktycznie w samym centrum wawy na muranowie to mam mały wybór jeżeli chodzi o dostawców internetu. Już się #!$%@? na #upc któryś raz bo znowu wyrzuca internet a na ich pięknej stronce brak info dot. awarii i wszystko powinno działać. Co jakieś 3-4 miesiące musi porządnie wywalić neta w niedzielę żeby w poniedziałek rano się dowiedzieć od konsultantki że "awaria potrwa do kolejnego dnia do 10". No i tym razem myślałem że będą przejściowe problemy z internetem, ale od piątku wyrzuca mi neta wieczorami a jutro praca do której ten internet jest niezbędny. Do wyboru z dużych dostawców mam tylko upc. #netia oferuje internet do 10mb/s. #plus to samo. Z dostawców widnieje tylko Televoice, CityStrada i Światłowód Otwarty. Czy ktoś coś wie na ich temat? Internet nie za wiele mówi. Warto? Jak cenowo? (większość podaje cenę na zasadzie kontaktu z nimi) Jak stabilność?
  • 10
  • Odpowiedz
@Dupazbita: najlepiej to przeprowadź się mordo gdzieś do Gdańska, albo Poznania, tam podobno dobrze działa, innego wyjścia z tej sytuacji to ja nie widzę osobiście.
z fartem
  • Odpowiedz
@Dupazbita Gdybyś kiedyś miał opcje skorzystania z Orange światłowód, to polecam. Używam go z 6 lat i pamiętam tylko jedną awarie, która nie trwała nawet pół doby.
  • Odpowiedz
  • 1
@Assiduus: Mieszkając jeszcze z mamą przez dwa lata mieliśmy Orange Światłowód i zero problemów technicznych. Szczerze, gdybym miał opcję podpisywać umowę z oragne to bym się nie zastanawiał. Ale sytuacja jest taka że właśnie nie oferują internetu pod tym adresem, a jak pewnie oferują to radiówka do 10 mb/s :/

@Hissis Może kiedyś, na razie zostaje w tej #!$%@? warszawie
  • Odpowiedz
  • 0
@KondominiumKatoSocjalistyczne: Dobre pytanie, sam się nad tym zastanawiałem. Może faktycznie jak wychodzi im koszt zainstalowania światłowodu i pewnie uzyskania zgody jakiegoś konserwatora zabytków to po prostu im się nie opłaca. Z drugiej strony dosłownie budynek przylegający do mojego ma już o wiele większy wybór internetu stacjonarnego
  • Odpowiedz