Wpis z mikrobloga

@ZlodziejezKhorinis: Jeśli masz chęci na klejenie czegoś takiego od podstaw to przynajmniej ja (i domyślam się że nie tylko ja) jestem jak najbardziej za! Aktualnie chyba najlepszym ale i najstarszym poradnikiem jest ten od chipa17. Kiedyś z niego korzystałem ale wkurzyłem się jak się okazało że postacie z moda pojawiały mi się w innych modyfikacjach i vanilli xD
  • Odpowiedz
@BlackTavish: W sumie chip17 ma dalej dobry poradnik, sam właśnie dizęki niemu złapałem podstawy co zachęciło mnie do dalszej nauki.

PS: Jeśli chcesz tworzyć moda fabularnego, którego można wydać potem np na steam to do takich rzeczy najlepiej mieć oddzielnego, czystego gothica (w sensie kopia gry w innej lokalizacji i w innym folderze) bez npc z podstawki, czyli po prostu wersja przystosowana do modowania. Jeśli chcesz tylko pobawić się dodawaniem npc
  • Odpowiedz
@KacperKowalczyk: Tutaj nie pomogę, nie znam się i nie zajmowałem się modelowaniem 3D w Blenderze czy w innym 3DS. Niestety ale gothic nie ma czegoś w rodzaju kreatora świata i świat trzeba modelować w programach, w spacerze ustawisz tylko tzw VOBy czyli obiekty typu drzwi, skrzynie, drzewa itd.
  • Odpowiedz
@Panjanpan: @miloszy @BlackTavish Musiałbym pomyśleć jak to ugryźć, temat nie jest trudny i te podstawy mógłbym pokazać, w gothicu można tworzyć naprawdę zaawansowane rzeczy przy użyciu ikarusa i lego ale tego nawet nie próbuje zrozumieć bo to jest nie do ogarnięcia dla zwykłego człowieka XD

Powiedzmy że celem poradnika byłoby stworzenie moda z 2 npc i jednym zadaniem polegającym na zabiciu jednego z nich. Rozłożyłbym to na części i po kolei
  • Odpowiedz
@Panjanpan: ja? Nigdy w życiu ja bym pograł w jakieś fajne nowe mody ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Za to ty masz problem przez swój słomiany zapał XD
Jakbyś serio chciał modować to byś to robił a nie czekał na nowe tutoriale
  • Odpowiedz