Wpis z mikrobloga

@Xefirex: sprawdzał czy mu długie działają. Jeśli chcesz potwierdzić, że są sprawne to musisz natychmiast zapalić swoje światła stopu.
  • Odpowiedz
@Xefirex: zależy ile jechałeś i jakie było ograniczenie. Na przyszłość na testy długich świateł w zabudowanym odpowiadaj hamulcem, wtedy tirowiec ma potwierdzenie ze działają mu długie. No chyba że jechałeś krajówka z szerokim poboczem po środkowej linii 60 w niezabudowanym, wtedy powinieneś przemyśleć swoje zachowanie i zjechać na trawę albo do rowu.
  • Odpowiedz
No chyba że jechałeś krajówka z szerokim poboczem po środkowej linii 60 w niezabudowanym


@yazir: od kiedy zabroniona jest jazda poniżej maksymalnego limitu prędkości jeśli nie ma na danym odcinku określonego limitu minimalnego?
  • Odpowiedz
@Krupier: prędkość ma być dostosowana do warunków, ale nie możesz utrudniać jazdy innym. Tak samo poruszamy się po prawej krawędzi jezdni, a nie jadąc lewym kołem po linii na środku jezdni, jak w 90% przypadków kiedy spotykam takiego osobnika na DK.
  • Odpowiedz
@yazir

@Krupier: prędkość ma być dostosowana do warunków, ale nie możesz utrudniać jazdy innym. Tak samo poruszamy się po prawej krawędzi jezdni, a nie jadąc lewym kołem po linii na środku jezdni, jak w 90% przypadków kiedy spotykam takiego osobnika na DK.


Yup. Co wciąż nie zmienia faktu, że mogę jechać 60 km/h na wyższym ograniczeniu i nie jest to żadne utrudnianie jazdy innym. Jazda lewym kołem przy linii jeśli nie
  • Odpowiedz