Wpis z mikrobloga

Mireczki, chcę zacząć z #silownia w domu, nigdy do tej pory nie ćwiczyłem siłowo więc jestem totalnie początkujący. Uprzedzając pytania, przez najbliższe kilka miesięcy nie mam możliwości chodzenia na pełnoprawną siłownię, dlatego wyposażyłem się w: ławkę regulowaną, hantle 2x20kg, drążek i gumy oporowe. Celem redukcja wagi (schodzę ze 130kg, w tym momencie około 82-83kg). Chciałbym trenować 3-4x w tygodniu + bieganie/basen w ramach cardio. Czy może ktoś z Was dysponuje jakimiś dobrymi planami treningowymi, z których sam korzystał i chciałby się podzielić abym wiedział od czego zacząć? Ewentualnie czym się wspierać i na co uważać przy układaniu takiego planu?

Lub może jest tu ktoś, kto układa plany (śledzę tagi już trochę czasu więc wołam @Kasahara, może polecisz siebie lub kogoś innego ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)) chciałby mnie wspomóc w ramach współpracy, przy założeniu że do dyspozycji mam sprzęt jaki opisałem?

#mikrokoksy #mirkokoksy
  • 13
  • Odpowiedz
@Momus7: Greyskull LP sobie zacznij, daj 2,5-3 g białka na 1 kg masy ciała, jedz nieprzetworzone rzeczy i be∂zie git :)
Jak Ci się nudzi to jasne można uderzać po współprace, ale taki gotowiec jak ten który opracowałem jest też dobry :)
  • Odpowiedz
  • 0
@Kasahara: kluczowe pytanie odnośnie takich gotowych planów, w jaki sposób zamieniać ćwiczenia na takie, które będą dostosowane do sprzętów które posiadam (nie mam sztangi, tylko hantle)
  • Odpowiedz
@KrzysiekZcleverBI:

A co ma wspólnego podaż białka z bombą. Niewiele, MPS jest optymalny po przekroczeniu progu leucynowego, który jest podobny podczas stosowania anabolików jak i bez i to trochę mitologia na poziomie SFD, że na bombie x2 tyle białka. Zwieksza się podaż białka z innego powodu, po prostu im bliżej końca tym zarządzenie leptyną jest nieefektywne nawet przez diet break, refeed ponieważ jest ona produkowana w adipocytach. Więc spowolnienie perystaltyki jelit
  • Odpowiedz
  • 0