Wpis z mikrobloga

Jest tu jakiś przedstawiciel DPD?

Jak to jest, że pobraliście kasę, Wasza cudowna apka standardowo się zawiesiła, listu przewozowego nie dostałem, a kasy nie chcecie oddać?

Napisałem reklamację, a otrzymałem odpowiedź, że bez numeru listu nie ma reklamacji i zwrotu kasy? To jakiś żart? Płatność przez przelewy24, identyfikator transakcji podałem... no super tam działacie.

#afera #dpd #kurier #niepolecam
jestemjakijestem1212 - Jest tu jakiś przedstawiciel DPD? 

Jak to jest, że pobraliści...

źródło: ff66d26b-385a-4a91-b536-d61cc725e949

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
@gr42: Tak zrobiłem, ale rozwaliło mnie to... Gdybym zapłacił bezpośrednio przelewem, to miałbym pisać do banku? To oni przyjęli kasę, a przez błąd ich apki (zawiesiła się na weryfikacji płatności), listu nie dostałem. W ogóle ta ich apka to jest komedia...

Mamy Pańską kasę i co z tego...
jestemjakijestem1212 - @gr42: Tak zrobiłem, ale rozwaliło mnie to... Gdybym zapłacił ...

źródło: dpd1

Pobierz
  • Odpowiedz
@jestemjakijestem1212:
Kasę powinni ci przelewy24 zwrócić automatycznie. Sprawdź maila od nich że statusem płatności.
Przelewy24, przesyła do danego sklepu czy platformy tylko informacje czy kupujący zapłacił czy nie. Na tym etapie nie są przesyłane środki (są one na koncie pośrednika). Pośrednik co jakiś czas robi zbiorowy przelew za dany okres.
  • Odpowiedz
@pcela: przelewy24 odsyła do dpd, które odsyła do przelewy24.

Dzień dobry,
Dziękujemy za kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Transakcja p24-xxxxzzz. została przyjęta przez odbiorcę dnia 2023-05-29 18:13. Systemowe potwierdzenie zawierające wszystkie informacje na temat transakcji zostało wysłane w odrębnej wiadomości na adres e-mail podany przy transakcji. W przypadku zwrotu zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sprzedawcą.


Przesyłam pozdrowienia,
Patrycja...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
  • Odpowiedz
@jestemjakijestem1212:
Jak nie trzeba, to są szybcy.
Napisz jeszcze raz do DPD i zarządzaj zwrotu środków za niezrealizowaną usługę. Możesz im napisać, że w razie kolejnej odmowy, skierujesz sprawę do UKE (chociaż DPD to państwowa firma, tyle że francuska, więc mogą mieć #!$%@?).
  • Odpowiedz