Aktywne Wpisy
jaroty +235
Tłuścioch i pisiory: AAAEEEAAA NA PEWNO #!$%@? HAHA CO ZA MINISTER PIJAK UGA BUGA
Kierwiński: macie tu wydruk z alkomatu i japa
A gdyby to Pierdosław Smrodziński albo inny pisior brzmiał jakby był pijany, to media tłuściocha już rozpływałyby się nad atutami picia wódeczki i jak to Jan Paweł Drugi też lubił sobie wypić, a tak w ogóle to proszę przestać atakować Polskę i katolicką polskość Polski XdddDdDDDDD
#bekazpisu #polityka #partiarosyjska
Kierwiński: macie tu wydruk z alkomatu i japa
A gdyby to Pierdosław Smrodziński albo inny pisior brzmiał jakby był pijany, to media tłuściocha już rozpływałyby się nad atutami picia wódeczki i jak to Jan Paweł Drugi też lubił sobie wypić, a tak w ogóle to proszę przestać atakować Polskę i katolicką polskość Polski XdddDdDDDDD
#bekazpisu #polityka #partiarosyjska
marian-stefan +147
Jak to jest, że pobraliście kasę, Wasza cudowna apka standardowo się zawiesiła, listu przewozowego nie dostałem, a kasy nie chcecie oddać?
Napisałem reklamację, a otrzymałem odpowiedź, że bez numeru listu nie ma reklamacji i zwrotu kasy? To jakiś żart? Płatność przez przelewy24, identyfikator transakcji podałem... no super tam działacie.
#afera #dpd #kurier #niepolecam
Mamy Pańską kasę i co z tego...
Kasę powinni ci przelewy24 zwrócić automatycznie. Sprawdź maila od nich że statusem płatności.
Przelewy24, przesyła do danego sklepu czy platformy tylko informacje czy kupujący zapłacił czy nie. Na tym etapie nie są przesyłane środki (są one na koncie pośrednika). Pośrednik co jakiś czas robi zbiorowy przelew za dany okres.
Dzień dobry,
Dziękujemy za kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Transakcja p24-xxxxzzz. została przyjęta przez odbiorcę dnia 2023-05-29 18:13. Systemowe potwierdzenie zawierające wszystkie informacje na temat transakcji zostało wysłane w odrębnej wiadomości na adres e-mail podany przy transakcji. W przypadku zwrotu zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sprzedawcą.
Przesyłam pozdrowienia,
Patrycja...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jak nie trzeba, to są szybcy.
Napisz jeszcze raz do DPD i zarządzaj zwrotu środków za niezrealizowaną usługę. Możesz im napisać, że w razie kolejnej odmowy, skierujesz sprawę do UKE (chociaż DPD to państwowa firma, tyle że francuska, więc mogą mieć #!$%@?).