Wpis z mikrobloga

Miesiąc temu złożyłem reklamację z powodu krzywej ramy. W sklepie powiedzieli, że faktycznie jest krzywa i rower zostanie wymieniony na nowy. Dwa tygodnie temu otrzymałem tylko informację, że czekają na rower od producenta. Gdy zadałem konkretne pytanie kiedy mogę się spodziewać zwrotu sprawnego roweru otrzymałem odpowiedź "że to nie wiadomo, możliwe że nawet pół roku, to nie od nich zależy, po co dzwonisz w ogóle".

Do kiedy sklep powinien zwrócić sprawny rower? Czy naprawdę wymiana/naprawa może tak długo trwać i nic nie jestem w stanie zrobić w tej sytuacji?

#rower #reklamacja
  • 12
  • Odpowiedz
@klex999: co to za producent? Nie wiem ile mają czasu ale jakbym nie dostał roweru do 2 tygodni to chyba codziennie bym do nich dzwonił.
  • Odpowiedz
złożyłem reklamację

Do kiedy sklep powinien zwrócić sprawny rower?


@klex999: to jest określone w karcie gwarancyjnej. Gdybyś złożył z tytułu niezgodności towaru z umową, mają 14 dni na USTOSUNKOWANIE SIĘ i poinformowanie co dalej.
Ale w trybie z którego skorzystałeś, w dużym uproszczeniu, mają czasu ile chcą.
  • Odpowiedz
@getin: i tam mu powiedzieli, ile poczeka. nie wiem czy mógł odrzucić i wtedy poprosić o zwrot, czy mógł inaczej zrobić, ale skoro zaakceptował, to w tym momencie też nie jestem pewny czy może zmienić decyzję czy nie może.
  • Odpowiedz
@jagodowy_krol: @klex999 ale to nie klient decyduje co dalej tylko gwarant. Równie dobrze mogą za pół roku Ci przysłać ramę w kolorze różowym i nie masz nic do gadania. Kasę to będziesz mógł żądać dopiero jak jeszcze raz się #!$%@?. I to jest właśnie przewaga Treka/speca nad gówno firmami typu r0met czy inny Kross.
  • Odpowiedz
ale to nie klient decyduje co dalej tylko gwarant


@GrubyKociol: w przypadku zgłoszenia reklamacyjnego tak. Gdyby jednak skorzystał z "niezgodności towaru z umową", ma zdecydowanie więcej praw. Czy aktualnie może zmienić, chyba nie, ale nie wiem.
  • Odpowiedz