Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Zdałem niedawno prawko,jestem nowym kierowcą,więc wiem że jeszcze dużo praktyki przede mną.Mircy proszę o rady dla początkującego kierowcy i pozdrawiam serdecznie #motoryzacja #samochody #prawojazdy



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Dipolarny
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 38
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Nie nadużywaj prędkości. Większość świeżych kierowców ginie na drodze z powodu nadmiernej prędkości gdyż nie mają wystarczającego doświadczenia.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: z punktu widzenia czasu nahwiecej dala mi cierpliwosc. W stosunku do przemieszczania sie z punktu A do punktu B a takze w stosunku do codziennych nieciekawych sytuacji.
Szkoda twoich nerwow na niedzielnych lub nadpobudliwych kierowcow.
No i pamietaj: lepiej pol godziny pozniej niz 30 lat za wczesnie
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Przede wszystkim cierpliwość i spokój. Nie bierz do siebie jakichś błysków światłami czy klaksonów. Jak nie masz stu procentowej pewności czy kogoś wyprzedzisz, nie bierz się za to. Rób to tylko na prostych odcinkach z dobrą widocznością. Poznaj samochód, którym jeździsz, jak przyspiesza, jak się prowadzi. Nie kupuj też od razu auta, które ma więcej niż ~160 koni. Uważaj na deszczu i w zimie. Trzymaj odległości, nie jeździj na pamięć,
  • Odpowiedz
@mirko_anonim kierunkowskazy służą do sygnalizowania zamiaru :) włącz je zanim rozpoczniesz manewr skrętu lub zmiany pasa. i nie #!$%@?. najwięcej trudnych sytuacji ja miałem "koło domu" lub w okolicy która dobrze znałem bo czułem się pewnie.
nie chojrakuj - jak na dużej trasie czujesz się zmęczony zmień się, zjedz na stację, wypij cole, zjedz hot doga

no i jeździj teraz dużo :) na cole do kumpla, po fajki do żabki, przejść się
  • Odpowiedz
@mirko_anonim:
- staraj się jeździć przy każdej możliwej okazji żeby nabrać praktyki.