Wpis z mikrobloga

@ZapomnialemHaslaDoKonta: Myślę, że jeszcze gorzej zaczynać barbem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Niestety poszły masowe nerfy na obronę. Względnie przyrosty na atak, czyli w porównaniu do przed update jeśli nic byś nie zmienił w postaci i aktywnościach (ten sam build, ten sam poziom nightmare dungeonów) powinieneś zadawać więcej ale ginąć szybciej. Chyba, że jesteś barbarianem to z HOTA buildem nie tylko ginę szybciej, ale i zadaję kilka razy
@ZapomnialemHaslaDoKonta: nie gralem sorcem, wiec gowno widzialem i gowno wiem, ale imo pytanie ile zamierzasz grać godzin/miesiąc i na co liczysz. Mam wrażenie że opinie o klasie są od ludzi co mają ból dupy o to że sorc nie jest op tak jak zwykle (i tak jak według jego class fantasy, potężny mag xD), albo no-lify tyrające 250h/msc i śledzące mete i liczące na lepszy grind w end-game w porównaniu do
@quizonmyface: problem jest taki, że mogliby zboostować moby czy zwiększyć ich ilość, stawiając wyzwania przed graczem. Przecież mają być wyższe poziomy trudności. Zamiast tego sprawili, że gracze czują się jak gówno bo postacie "cofnęło w rozwoju". Już pomijam naprawdę #!$%@? sorca względem innych klas. Mnie trochę wyleczyli z gierek bazujących na gonieniu w nieskończoność za itemkami lub innymi parahazardowymi metodami. Dobrze, że na dniach Baldur i potem Starfield wyjdą, bez gówno