Wpis z mikrobloga

Nikonie Nivo 5.M


@Bogus250: Osobiście bym dorzucił grosika i celował na start w Trimble m3 który zresztą w pierwszych egzemplarzach miał zieloną optykę Nikona która była strasznie ciemne jak dla mnie ale sam tachimetr jest mega przyjemny i prosty w obsłudze.
  • Odpowiedz
@Bogus250: Używam. Od geodety, który handlował sprzętem zawodowo dowiedziałem się, że pancerny sprzęt. Ale od siebie dodam, że taki jakiś nieintuicyjny. Celuj w leice albo trimbla- bo to jest najbardziej popularne u nas.
  • Odpowiedz
Ja mam na sprzedaż Pentaxa na Windowsie, od listopada leży nieużywany, bo kupiłem Leice ts13. Sprzęt z 2008 roku kupiony z serwisu Geoline w 2020 bodajże.
  • Odpowiedz
  • 0
@PBuzz: O robocie myślałem, żeby zakupić trochę później. Spectra Focus 50 w zestawie ze Spectra SP85 cenowo wygląda całkiem dobrze. Tylko nie mam żadnego doświadczenia z tą marką i się zastanawiam czy nie lepiej jakąś używaną Leica albo Trimble.
  • Odpowiedz
  • 0
@PBuzz: Jeszcze ciekawą opcję widzę starszego sprzętu Leica TCRP 1203+ R1000. Egzemplarz z 2011 roku ale wciąż trzymający cenę więc ogólnie chyba nie ma co się zrażać jego wiekiem. Tylko wtedy pasuje od razu iść w GPSa z Leica. Jedyna rozsądnie cenowo opcja to GS15, który z tego co widzę współgra z kontrolerem CS20. Tylko czy iść w tak wiekowy sprzęt Leica i czy utrzymanie jego nie będzie zbyt kosztowne. Mam
  • Odpowiedz
  • 0
@Bogus250 Wiesz co przez większość czasu mam tsc3. Kiedyś poszedł do serwisu i założyłem klawiaturę z innego tachometru i to było najgorsze moje 3 dni z tym tachimetrem.
  • Odpowiedz
  • 0
@ostr_y: ale klawiatura działała poprawnie czy się po prostu odzwyczaiłeś? Bo słyszałem opinie, że w robotykach Trimble minusem jest to, że nie ma tej klawiatury, a jak się założy to nie działa jak trzeba. Ja nie mam doświadczenia z robotykiem, ale wydaje mi się, że czasem warto móc go wykorzystać jak zwykły tachimetr.
  • Odpowiedz
  • 1