Wpis z mikrobloga

Przeniosłem się rok temu do Orange flex. Miesiąc temu zasięg nagle zmalał do tego stopnia, że nie mogę dzwonić ani odbierać połączeń w domu. Zadzwniłem na infolinię orange spytać o zasięg, powiedzieli, że ta infolinia nie jest dla flex i mam sobie w apce czata spytać. Czat nie ma opcji zadania pytania o zasięg. Poszedłem do salonu Orange , pracownik powiedział, że to jest inna firma, a logo Orange na opakowaniu startera do przypadek. #orange #orangeflex
  • 10
  • Odpowiedz
@mojwykopjestlepszy: Konsultanta można spytać o wszystko, wybierz temat rozmowy najbardziej podobny. A na tego pracownika to bym złożył skargę niech mu pojadą po premii nierobowi. Oni nie mają żadnych prowizji z Flex dla tego mają często #!$%@? ale Orange takich szybko przy wypłacie ustawia
  • Odpowiedz
Czy wyłączyli 3G? Może. Coś na pewno zmienili. Pracownika w salonie spytałem jeszcze, po nie udzieleniu pomocy, czy mogę jakoś ocenić jego pomoc? Odpowiedział, że nie bo on mi w niczym nie pomagał bo jestem klientem innej firmy. Spytałem: a jak kupię starter Orange? Powiedział, że wtedy też nie. Nie mam już chyba siły. Przenoszę się do innej sieci i tyle. Tylko mam teraz traumę z usługami subsrybencyjnymi i zastanawiam się po
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: dziękuję za odpowiedź. Pięknie wymijającą. Przez chwilę się zastanawiałem czy przypadkiem osoba która mi odpisała to nie jest ten sam Pan Krzysztof z tego salonu dzisiaj. Co do czatu to nie działał mi ani, na stronie ani w apce. W apce w ogóle nie miałem ikonki czat. Na stronie mnie wywalało przy próbie kliknięcia czatu. Co ciekawe przed chwilą mi się udało na stronie odpalić czata. Trochę to frustrujące. Nawet
  • Odpowiedz