Wpis z mikrobloga

#motocykle
Ehh wyjechałem powoli pod górkę na dwójce i znowu świecę trafił szlak, 50km na trzech cylindrach (°°
I już wiem jak świeca wygląda nawet jej nie wykręcając, zaklejona czarną mazią z oleju i spalin.
Nie mogę co 300km wpadać do mechanika >:C
  • 12
  • Odpowiedz
  • 1
@zielony_goblin: wyładowuję wpisami frustrację, bo jeździ mi się zajebiście... do czasu aż padnie :D
@pythonista_hobbysta spadek mocy, niższe obroty, szarpanie, po rozgrzaniu maszyny zimna część silnika
@Zielony34 nie opłaca się, maszyna na części - taniej wychodzi narzekanie na wykopie xD Właduję kolejną kasę w gaźniki, w łańcuch, a bandyta stanie przez brak kompresji
  • Odpowiedz
@Panas: Ale gdzie Ty te kompresję mierzysz? Na zimno Ci brakuje, ale na ciepło się pewnie kompresja dźwiga i trzyma normę. Czyszczenie, regulacja i synchro 4 gaźniorów to około 350-450zł.
  • Odpowiedz
@Panas Popatrz na otomoto w dziale z częściami, ile kosztuje komplet tłoków, bo ostatnio na przykład do Hondy CBF 600 widziałem komplet za 100zl... Same pierścienie pewnie wyjdą drożej, a tak mechanik tylko przerzuca kompletem te, które są w gorszym stanie i okaże się, że oleju mniej bierze i kompresja wróciła. Sprzedasz i #!$%@? za niego dostaniesz a za te pieniądze drugie takie samo padło kupisz.
  • Odpowiedz
*przerzuca kompletem całe tłoki z pierścieniami.

A druga sprawa, że może tam już pierścienie może są #!$%@? nagarem na bogato, że stoją. Może wystarczy je odmoczyć i zaczną spełniać swoją funkcję. Trzeba tam zajrzeć na poważnie i ocenić. Nie jest powiedziane, że następne moto kupisz w lepszym stanie..
  • Odpowiedz