Wpis z mikrobloga

#gielda ahhhh....piękny widok, pamiętam jak pierwszy raz kupowałem RR w 2021 i myślałem o tym że to tak bardzo nierealne i odległe żeby RR dobiło do tego poziomu :)
Wspaniale się patrzy na taką inwestycje gdzie poświęciło sie dziesiątki godzin na rozeznanie raportów sytuacji firmy i ogólnej otoczki politycznej i człowiek widzi jak wyprzedza rynek o lata do przodu i że jego przewidywania się pokrywają w większości z rzeczywistością
Każdemu tego życzę ;)
PoteznyPiSowskiInwestor - #gielda ahhhh....piękny widok, pamiętam jak pierwszy raz ku...

źródło: IMG_20230804_134718

Pobierz
  • 18
@heniek_8: no nie wiem, ja tam poświęciłem dziesiątki godzin na parę spółek i jakoś mi wszystkie wchodzą jak na razie, może ci analitycy poświęcili no 70h na research a powinni 90? I przez to mają problemy
Można też poświęcać dziesiątki godzin na analizę czegoś na czym normalnie się nie znają
Ja jestem inżynierem i staram się inwestować w spółki w których jestem w stanie zrozumieć procesy od czysto inżynierskiej strony
Robię
człowiek widzi jak wyprzedza rynek o lata do przodu


@Potezny_PiSowski_Inwestor: do tych samozachwytow dodajmy pare faktow:

w 2021, 2 lata temu (kiedy, jak twierdzisz, kupowales) - bylo 145
ponad rok pozniej, jesien 2022 - bylo 70
2 tygodnie temu - bylo 145 :>
@przegro_pisarz: iść do pracy? Pracować w działach R&D które najpierw wymyślają projekty od zera tworzą całą dokumentację biorą udział w ustawianiu produkcji i utrzymaniu produktu...
Mam ta przyjemność że mam dużo doświadczenia w takich projektach dla
ogromnych korpo zajmujących się szeroko pojętą energetyka
Mam dane z pierwszej ręki jakie są planowane obciążenia sieci na lata do przodu, analizy tego jakie produkty będą rozwijane bo w nich jest przyszłość a czego unikać.
@zat4ra: fakty at z tyłka, chłop mi będzie wyliczał kiedy sam kupowałem i mowił mi że się mylę po ile kupowałem i jak długo trzymam xd