Wpis z mikrobloga

robię amatorsko siostrze meble do kuchni. nie mam żadnego doświadczenia. i mam dwa problemy

jaki użyć zawias do frontu zamawiającego zabudowana lodówkę? klasyczne gtv z cichym domykiem które użyłem do innych frontów są grube, przez co lodówka w korpus wchodzi na wcisk i nie ma pola manewru żeby ją idealnie ustawić

popełniłem błąd w projekcie i zamówieniu frontów do szafki narożnej, mam dwa fronty zachodzące na siebie i klasyczny zawias uzupełniający jest zły.
są może jakieś które będą działać tak jak trzeba? tak jak na rysunku

#meblenawymiar #stolarstwo #kuchnia @marcel_pijak
jestemlegenda - robię amatorsko siostrze meble do kuchni. nie mam żadnego doświadczen...

źródło: temp_file6157666469850281275

Pobierz
  • 8
@jestem_legenda: A otwory na uchwyty już wywiercone czy jeszcze nie? Bo jeżeli nie to kupujesz zaślepki na otwory po obecnych zawiasach puszkowych, fronty obracasz i wiercisz nowe otwory z przesunięciem o 3mm dalej od brzegu niż były poprzednie
@jestem_legenda: Są specjalne zawiasy do lodówki, trochę chudsze.
https://meblownia.pl/blum-zawias-modul-95-nakladany-091k9550-do-lodowki.html

Narożne szafki się już nie robi w "Lki" - chyba, że sieciówki. Standardem są szafki kończące, które mają wiele plusów ale to osobny temat.
Jak już tak zrobiłeś, to nie rób uzupełniającego bo to słaby pomysł i po pewnym czasie obwisa, tylko kup 4 sztuki 170* i zamontuj na obu bokach. Jeden front montujesz normalnie, a potem drugi domierzasz. Ten co masz
marcelpijak - @jestemlegenda: Są specjalne zawiasy do lodówki, trochę chudsze.
https:...

źródło: 2023-08-07_17-19-05

Pobierz
@jestem_legenda: Takie (znaleziony szkic gdzieś w sieci).