Wpis z mikrobloga

Mam kiere thrustmaster TMX i mam wrazenie ze ta kierownica jest dla mnie za mała żeby odpowiednio szybko nią kręcić XD wy tez tak mieliscie na początku czy po prostu jestem za duży? Ogólnie jak jeżdżę jakimś F2 gdzie nie trzeba kręcić kierownicą (tylko 90°) to jest spoko no ale jak jest ostry zakręt normalnym samochodem to #!$%@?, mega niewygodnie. Teraz to żałuję że nie kupiłem sobie jakiejś bazy i samej kiery oddzielnie #simracing #assettocorsa #assettocorsacompetizione #projectcars #gry #pc #xbox
  • 7
  • Odpowiedz
@kexus512: Też mam tmx i mi się wydaję że to jednak kwestia tego że większość obręczy jest plastikowa. Ciężko jest ją pewnie chwycić poza tymi gumowymi elementami podczas jakichś szybszych manewrów, szczególnie jedną ręką.
  • Odpowiedz
@kexus512: na 99% skręcasz za głęboko i ciągle idziesz w podsterowności

Ale szklana kulą mi się akurat rozładowała więc pewności nie mam.

Jedyna gdzie prędkość ffb jest ważna to drift, ale tam kierownica powinna się kręcić swobodnie a nie ty ja powinieneś obracać

I twierdzisz ze jest za mala... im większa kierownica tym dłuższy ruch musisz wykonać żeby skręcić o ten sam kat...

Tak więc przestan marudzić I do nauki jazdy
  • Odpowiedz
  • 0
na 99% skręcasz za głęboko i ciągle idziesz w podsterowności


@Leniek: tak, ja to wiem. W prawdziwym samochodzie łatwo to wyczuć a w grze czujesz tylko opór na kierownicy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale staram się grać z jak najmniejszą liczbą asyst, tylko ABS i automatyczna skrzynia. Masz jakieś poradniki jak wchodzić w zakręty? XD
  • Odpowiedz
@kexus512: Naucz się zmieniać biegi manetkami. Dla mnie to był duży skok w nauce jazdy. O wiele bardziej naturalnie zacząłem się czuć, gdy sam musiałem zmieniać biegi. Oczywiście będziesz jeździł na początku wolniej, ale szybko powinieneś się przyzwyczaić.
  • Odpowiedz