Wpis z mikrobloga

#morele #problem
Cześć. Mam problem z @morele_net , których obsługa zlewa mnie ciepłym moczem.
Sprawa wygląda tak, że zamówiłem w zeszły wtorek klocki Lego na prezent do paczkomatu Orlen. Zgodnie z informacją na stronie paczka miała dojść w ciągu 1-2 dni.
Najpierw pisałem do nich w czwartek, że paczka nadal nie została wysłana. Dostałem odpowiedź, że zgłoszenie zostało przekazane do działu logistyki i na tym koniec tematu. W piątek było pewne że paczka nie dojdzie bo wziąż nie została wysłana. Zatem chciałem uzyskać zwrot środków ze względu na niedostarczony do mnie produkt na czas. Tym samym musiałem kupić produkt w innym sklepie ponieważ miał to być prezent. Dostałem w piątek informację, że nie mogą zwrócić mi środków, a odzyskam je dopiero, gdy paczki nie odbiorę i wróci do nadawcy. Co więcej paczka będzie musiała leżeć w paczkomacie Orlen przez 3 dni, aby została zwrócona, a następnie w ciągu 5 dni roboczych od powrotu do magazynu mają czas na zwrot środków. Tylko, że paczka nadal nie została wysłana!
Dzisiaj jest poniedziałek, status wysyłki to Przygotowana do wysłania i nie zmienił się od 16-08-2023, 07:53. Znowu napisałem formularz zgłoszeniowy i znowu otrzymałem wiadomość z szablonu, że moje zgłoszenie zostało przekazane do działu logistyki.
Czy ktoś ma jakiś sposób, jak się do nich dobić?
  • 3
@m4rin3spl: mam podobny problem, #morele olewają klienta ciepłym moczem. Obsługa klienta pięknie opowiada jak to zgłasza ponaglenia do logistyki, ale nie idą za tym żadne efekty. Nie potrafią ogarnąć prostego problemu.