Wpis z mikrobloga

Firma, w której pracuję ewoluowała na przestrzeni lat, rosła z takiego typowego januszexu do rozmiarów korpo, ale jednak niektóre elementy januszexu dalej są tutaj silne. Dlaczego o tym piszę?

Pracuję jako młodszy inżynier w dziale technicznym i zadzwoniła do mnie w zeszłym miesiącu kierowniczka równoległego działu, że bardzo chętnie widziałaby mnie u siebie w dziale i co ja na to. Odpowiedziałem, że możemy oczywiście możemy pogadać, a że moja pensja zaczynała mnie pomału boleć to tym bardziej nie miałem nic przeciwko. Na rozmowie chcieli dać mi awans na "regulara" i parę dodatkowych benefitów.

Dzisiaj dostałem od kadrowej ofertę nie do odrzucenia w postaci zmiany działu za to samo siano, znowu jako "młodszy" i do tego na umowę na okres 6 miesięcy, gdzie obecnie pracuję już na umowie na czas nieokreślony i do tego musiałbym się na nowo wdrażać w nowe tematy. ( ͡º ͜ʖ͡º)

#pracbaza #korposwiat #januszebiznesu #januszex
  • 28
  • Odpowiedz
via Android
  • 39
@Ytaremtujest powiedziałem, że jak chcą mi dać znowu młodszego to +20% do podstawy, albo w ogóle nie mamy o czym gadać i tyle. No sorry, jak ktoś do mnie dzwoni i prosi o aplikowanie, a potem wali taką "propozycją" to jest niepoważny.
  • Odpowiedz
via Android
  • 402
@wicherq o byłbym zapomniał... Kierowniczka, która do mnie dzwoniła i zachęcała do zmiany działu jest teraz na urlopie. Ta intratna propozycja przyszła prosto od pani z zarządu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Klim4s: mnie już nic nie zdziwi, raz brałem udział w rekrutacji gdzie widełki zaczynały się od 8k, przeszedłem wszystkie etapy, zachwyceni mną, wręcz nalegali żeby skrócić okres wypowiedzenia. Po czym proponują mi 7k. Wyśmiałem chłopa, bo to po prostu niepoważne jest...
  • Odpowiedz
przy zmianie stanowiska mogą. Miałbym zupełnie inne obowiązki.