Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert Orange właśnie usunęło mi z sieci aktywny numer. Numer na kartę, użytkowany od kilkunastu lat, od kilku lat w Orange, regularnie doładowywany, ostatnio 10 dni temu. Wczoraj został usunięty z sieci. Na infolinii potwierdzają, że numer został usunięty i twierdzą, że nie da się przywrócić. Jest to główny numer podany do autoryzacji w banku i wielu innych miejsach. Usunęliśmy Ci numer, nie wiemy czemu, ale jest nam bardzo przykro. Czy wy jesteście normalni?
#orange #siecikomorkowe #gsm #operatorzykomorkowi
  • 21
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • 0
@Pepper_kakaowiec ja piszę tylko to, czego dowiedziałem się na infolinii. Reklamacja zgłoszona. Rozpatrzona będzie nie wiadomo kiedy i z jakim rezultatem. Dodatkowo numer był przenoszony, więc nie wiem czy to może mieć znaczenie. Tymczasem drugi dzień bez sieci.
  • Odpowiedz
@sentinelx: Spróbuj przenieść ten numer do innej sieci. Jest taki przepis gwarantujący możliwość przeniesienia numeru w ciągu miesiąca od wyłączenia numeru. Odpowiedź na reklamację mogą ci odpisać za miesiąc i możesz stracić numer bezpowrotnie.
  • Odpowiedz
  • 0
@prezes_internetu normalnie użytkowany jako główny (jedyny) numer. Podany w banku, urzędach. No wszędzie. Wczoraj nagle brak zasięgu. Myślalem, że karta sim przestała działać. Zmieniłem telefon, dalej bez sieci. Próbowałem zadzwonić na ten numer, a tam komunikat "nie ma takiego numeru", co mnie zaniepokoiło. Kontakt z infolinią, a tam mówią, że numer został usunięty z sieci, nie wiedzą czemu. Dzisiaj wizyta w salonie, w sumie nic więcej nie udało się ustalić, oprócz tego,
  • Odpowiedz
  • 0
@prezes_internetu numer został przeniesiony do Orange kilka lat temu. Nic więcej w tym temacie nie było robione, zwłaszcza w ostatnim czasie. Doładowania przedłużały wychodzące na miesiąc. Teraz były ważne do połowy września.
  • Odpowiedz
swoją drogą samemu można by zakombinować i próbować go faktycznie przenieść do innego operatora - ale w związku z tym, że to pewnie jakiś problem techniczny to bym tego nie robił - poczekaj jak go reklamacyjnie włączą
  • Odpowiedz
  • 0
@prezes_internetu na razie czekam, bo mam obawy, że jak pójdę np. do Plusa, żeby go przenieść to zacznie się spychologia, Plus będzie mówił, że wina Orange, a Orange, że Plusa, a numer będzie w czarnej dziurze i go nie odzyskam.
  • Odpowiedz