Wpis z mikrobloga

Totalnie mnie piłka nie interesuje, ale ciekawi mnie jak można wtopić w tak ważnym elemencie sportu czy sztuki, czyli sprzedaży gadżetów i loga na wszystkim co się da?

Co się w tej #pogon dzieje, że tak szumnie otwierali sklep na wojska polskiego 2 lata temu, a tu świeci już pustkami, a w zeszłym tygodniu nawet z Galaxy się zawinęli.

Ludzie nie chcieli kupować przez jakość czy beznadziejni spece od marketingu?

#szczecin
Tytanowy_Lucjan - Totalnie mnie piłka nie interesuje, ale ciekawi mnie jak można wtop...

źródło: 1000028375

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
@midcoastt: @CzerwonyBosman ale przeciez takie lokale to nie jest koszt na zasadzie sprzedaz-(wynajem+pracownicy)=zysk. Zysk jest tutaj z reklamy, eksponowania klubu w miescie, chodzenia na mecze pozniej itd. Rozumiem zamkniecie gownowartej wyspy w glx, ale jednak ten punkt na Wojska byl swietna reklama klubu.
  • Odpowiedz
@crouch3r Mi nie musisz tłumaczyć. Moim zdaniem powinien być sklep w centrum miasta (chociaż byłbym za innym miejscem niż Wojska Polskiego bo blisko na stadion), na stadionie, na wyspach w centrach handlowych. Niewiarygodne jest dla mnie, że nic nie ma na prawobrzezu gdzie mieszka prawie 100 000 ludzi.
  • Odpowiedz
@crouch3r wytłumacz to prezesowi. Zamykać sklep gdy stadion ładnie się zapełnia i coraz więcej ludzi widać jak poza dniami meczowymi w klubowych koszulkach chodzi
@Megasuper biorąc pod uwagę miejsce w tabeli w ostatnich sezonach to normalna cena
  • Odpowiedz
@Tytanowy_Lucjan Tam prawie nigdy nie było rozmiarówki. Same projekty gadżetów są gówniane, koszulki wykonane z gówno materiałów. Np. słynne sztuczne plastikowe swetry świąteczne.

Obecny sklep na stadionie też wygląda bardzo ubogo i robiony po kosztach. Ogólnie dział marketingu to tragedia. Wtopa za wtopą.
  • Odpowiedz