Wpis z mikrobloga

@Bolxx454: Druga od lewej ma za dużo nagaru.
Ogólnie wydaje mi się, że powinny być trochę jaśniejsze. Może to świadczyć o zbyt bogatej mieszance.
  • Odpowiedz
Pracowałem jakiś czas przy superautach, gdzie tylko było to gowno to od razu było wyrzucane


@malebro: przy czym pracowałeś? Jakieś V12 Aventadory czy W16 Veyrony?

Takie NGK Laser Iridium (z odpowiednim gapem i odpowiednio zimne) to najpopularniejsze świece przy tuningu na duże moce wśród posiadaczy współczesnych M3/M4
  • Odpowiedz
@malebro: i wyrzucaliście dobre NGK i wsadzaliście często gorsze Bosche? No brzmi to sensownie

Może akurat w tym twoim zakładzie gdzie pracowałeś, szef miał jakąś niechęć do NGK i kazał wam je wymieniać, a ty teraz powtarzasz głupoty. W środowisku, zarówno jak chodzi o mechanikę pojazdową, jak i motorsport to właśnie NGK są tą czołową, polecaną marką, gdzie jakość produktów Boscha spadła w ostatnich 10 latach na łeb na szyję. To
  • Odpowiedz
wsadzaliśmy denso tylko i wyłącznie


@malebro: gdzieś trzeba przycebulić, ofc denso tańsze od ngk. Tak tylko przypominam, że leci na pierwszy montaż w VAG, Fiat, Ford, Alfa Romeo, Hyundai, KIA, Nissan i Renault. A motocykle to chyba wszystkie.
  • Odpowiedz