Wpis z mikrobloga

#gwarancja #mediaexpert #hisense #telewizory

Zgłosiłem przez stronę #mediaexpert rękojmie na telewizor który przez miesiąc od zakupu świeci co raz gorzej. Dokładnie jest co raz bardziej widoczne podświetlenie po bokach ekranu.
Mail o tym że wyślą kuriera i dostarczą do serwisu żeby sprawdzić dostałem 11.09 - dopiero dziś jest 21.09 i dostałem sms że kurier skontaktuje się ze mną w sprawie odebrania TV

Czy to nie jest tak, że jak 11.09 dostałem maila to od 11.09 jest 14 dni (ze wszystkim włącznie z transportem kuriera itp) na to żeby mi odpowiedzieli czy wymieniają czy nie?

Jak to widzicie Miraski?
onflashback - #gwarancja #mediaexpert #hisense #telewizory

Zgłosiłem przez stronę #m...

źródło: 1

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz