Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć

Z góry uprzedzam, że temat jest prawdziwy, a sam nie wiem jak się za to zabrać by rozwiązać ten problem.

tl:dr Jak znaleźć dziewczynę mając 22 lata?

Jestem zwyczajnym chłopakiem, wyglądam normalnie (ani super brzydki ani super ładny) i zachowuję się normalnie a mimo to nie umiem nikogo znaleźć. Na ulicy widzę brzydszych od siebie idących z dziewczyną, więc to nie wygląd jest problemem. Studiuję, ale zaocznie męski kierunek co nie sprzyja poznawaniu kobiet. Oprócz studiowania w tygodniu pracuję w męskim środowisku, dziewczyn nie (a jak są to zajęte).

Poza tym chodzę na siłownię, ale nie mam na tyle odwagi by podejść do jakiejś ćwiczącej dziewczyny i próbować poderwać. Wstydzę się bo boję się, że zostanę odebrany jako creepy. Może to błąd? Może to nie jest creepy? Głównym problemem jest to, że nie jestem zbyt przebojowy i odważny. Od zawsze byłem tym cichym i nieśmiałym chłopakiem. Nigdy nie lubiłem być w centrum uwagi, nie chodziłem na imprezy, studniówki i wesela, wolałem siedzieć w domu.

Co do znajomych. Kiedyś ich miałem, ale wszystko się rozpadło. Koledzy porozjeżdżali się po kraju i świecie, a kontakty się pourywały. Kiedyś spotykaliśmy się po szkole na boisku czy na rowerze spędzaliśmy całe godziny na dworze czy to u któregoś w domu, ale to się skończyło. Z niektórymi mam jeszcze kontakt przez Facebooka, ale wiadomo, że to nie to samo. Raz na jakiś ktoś napisze wiadomość w stylu „jak tam żyjesz?” i to na tyle.
Koleżanki też miałem, ale podobnie jak z kolegami kontakty umarły, każda poszła w swoją stronę, popoznawały chłopaków i nowych znajomych, wyjechały nie wiadomo gdzie i kontakt się urwał.
Na studiach niby mam kolegów, ale na zaocznych to nie to samo. Spotykamy się raz na jakiś czas, oni mieszkają w innych miastach, więc ten kontakt też nie jest jakiś super.