Wpis z mikrobloga

Mirki, miał ktoś do czynienia ze sklepem Mi-Home.pl? Zamówiłem sobie nowy telefon, ale zapomniałem podczas zamówienia wpisać kodu rabatowego z newslettera (°° Oczywiście ocknąłem się już po zakupie.
Czy support może uwzględnić ten kod gdy napiszę do nich czy jednak hajs stracon?
#xiaomi #mihome #kiciochpyta #telefony
  • 7
@Eshirael: Myślałem o tym, ale po wykonaniu zamówienia nie ma przycisku "Anuluj" jak w innych sklepach. Jak już zapłacisz to tylko kontakt mailowy. Napisałem mimo wszystko - jakbym dostał odpowiedź to dam znać tutaj dla potomnych.
@Eshirael: tak średnio bo to 5%. Jak szybko ogarnę wszystko to przytulę jeszcze hulajnogę z promocji. Ale z Mi-Home już na pewno nic nie zamówię. Babka na infolinii była opryskliwa, z poziomu klienta po płatności #!$%@? samemu można w panelu zamówień zrobić (wysyłaj maila jak w średniowieczu), a ociągają się nawet z wysyłką dowodu zakupu.