Wpis z mikrobloga

Mirki, pomóżcie co mam zrobić w sytuacji jeśli kupiłem na #xkom telewizor Philipsa za prawie 7k i po podłączeniu okazało się, że jest uszkodzony. Klepie się z nimi w mailach od 2 miesięcy, ekipa Zadbano która przywiozła mi TV rozwaliła karton od telewizora żeby sprawdzić czy nie został uszkodzony podczas transportu i nawet nie mam jak go odesłać. Zbywają mnie od 2 miesięcy mówiąc, że oddzwonią, załatwią sprawę i na tym urywa się wątek. Mam całą korespondecję z nimi, dołączone filmy awarii itp. Zaczyna mnie to już na maksa irytować. Nigdy w życiu nie potrzebowałem nic reklamować i pierwszy raz mam taką sytuację, nie sądziłem ze taka firma jak xkom będzie robiła taką wiochę, nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów a tu taki psikus.

#reklamacja #rekojmia #sprzet #telewizory #prawo
  • 6
  • Odpowiedz
  • 2
@wykopyrek No powiedzieli że muszą rozpakować i sprawdzić więc rozwalą karton, tv ma 75 cali i nie wiedzieli jak inaczej mają to wyjąć. Pytałem czy to później nie problem w razie gwarancji to zapewniali że nie. Karton tak #!$%@? że nadawał się na śmietnik
  • Odpowiedz
No powiedzieli że muszą rozpakować i sprawdzić więc rozwalą karton, tv ma 75 cali i nie wiedzieli jak inaczej mają to wyjąć.


@koronawirus: ile razy wcześniej się z taką praktyką spotkałeś? xD
Poza tym, karton na TV się otwiera. Ma zaślepki, wyjmujesz, rozcinasz zabezpieczenia/folie i normalnie się to rozpakowuje bez rozwałki.

Po mojemu kurierom spadło z paki, a potem tuszowali jakąś wąską gadką.
  • Odpowiedz