Wpis z mikrobloga

jak ma np. awarie zabezpieczenia na zasilaniu to też? no chyba nie wydaje mi się, żeby potrzebował wtedy kolejnej legalizacji


@DzikiBomber: a jak ma awarię rączki? A jak tylko rurę zmienili, bo była dziura?

Kto ma to ocenić? Pracownik stacji czy właścicieli ma decydować czy potrzebuje legalizacji? To zawsze powie, że to mała naprawa i nie potrzeba.

Dlatego jest wymagana legalizacja po KAŻDEJ naprawie. Musi to sprawdzić człowiek, który się na
@DzikiBomber:

jak ma np. awarie zabezpieczenia na zasilaniu to też? no chyba nie wydaje mi się, żeby potrzebował wtedy kolejnej legalizacji


Jeśli do naprawy potrzebne było zerwanie plomby to oczywiście tak. Tylko że tutaj mamy awarie wyborczo - marketingową, żeby wyborca się nie denerwował że paliwa nie ma to sie kłamie że dystrybutor jest popsuty.

Może zacytowanie jakichś konkretnych przepisów, zamiast standardowego #!$%@? wykopka? ( ͡° ͜ʖ ͡°
najlepsze jest to ze taki dystrybutor po awarii powinien przejść badanie UDT i legalizacje, ale jak widać w państwie z dykty przepisy nie są dla wszystkich ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@ChempyTuj: ale to zdaje się nie jest do końca prawda - nie każda awaria tego wymaga

Druga rzecz - awarii nie było. Była kartka. To jest fakt. W związku z tym żadnej legalizacji nie musi być, choćby
@dzek dlatego tak jak napisalem wczesniej, tutaj awaria byla wyborczo - marketingowa. Najsmieszniejsze w tym wszystkim jest to ze cala polska wie jaka to jest awaria a oni nadal robia sobie takie zarty z ludzi