Wpis z mikrobloga

@ondraszek: rozbierać, albo jeździć i obserwować aby nie zjadło za szybko klocków,

jak nie będziesz miał już pomysłu na to co spartolone to wymienić o-ring na tłoczku

przejedź ze 2 km po osiedlu, niskie prędkości ale dużo lekkich hamowań i sprawdź temperaturę tarcz, jak jedna będzie ciepława a druga gorąca to lipa i szukać przyczyny problemu
@ondraszek:
Ja to je całkiem wyciągam, mam taką szczotkę na wiertarkę i sobie ją czyszczę że jest gładka i czysta. potem smar specjalnie do hamulców i nawet jak chodzą w gumie to też smaruje, niektórzy mówią, że w gumie się nie smaruje. a ja będę smarował bo uważam, że warto. środek przed wsadzaniem też czyszcze, wkładam i sprawdzam czy luźno chodzi, czasami trzeba rozruszać i jeszcze trochę czarnego wyjdzie na prowadnicy.
@trzaichlac69 nie mogę aktualnie,
Jutro podniosę furę i zobaczę.czy koło kręci się bez oporu. Po złożeniu było ok, pierwsze 20 km też ok, potem 20 znów i też było ok a już 150 trasa i była ciepła felga. Jakby obie ciepłe to chyba ok, jazda po mieście, kilka skrzyżowań. A tu jedna zimna druga ciepła, no coś nie tak. Teraz będę robił krótkie odcinki po mieście, jutro 5km w jedną, potem powrót