@Amasugiru: tak jest, wszystkie te naprawy to jest po prostu wymiana całych dużych komponentów. Równie dobrze sam możesz sobie to zrobić mając dostęp do części, taki self service.
Prawdziwe naprawy, lutowanka, drutowanie to robią chyba już tylko pasjonaci pozagwarancyjnie.
@majk3l: Dzięki za input. Formularz nie akceptował mi produktu na morelach więc odezwałem się prosto do producenta, zobaczymy co mi powiedzą. Jak nie wyjdzie albo będę musiał płacić 2k za naprawę to spróbuję jeszcze raz do Moreli zagadać z supportem.
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
Miał ktoś problemy z gwarancją na morelach nie będąc pierwszym właścicielem?
Ogólnie nie mam słów na to, co się stało, ale monitor mi wysiadł (jaśniejące artefakty, pewnie matryca) po lekkim uderzeniu muchy packą.
Pewnie będzie problem w ogóle z gwarancją, ale spróbować trzeba bo to jakiś nieśmieszny dowcip.
Życzcie mi powodzenia albo taniej naprawy T.T
@Amasugiru: to nie istnieje, jeśli nie zrobią na gw i będę chcieli $$ to koszt będzie taki jak zakup nowego monitora
@Amasugiru: tak jest, wszystkie te naprawy to jest po prostu wymiana całych dużych komponentów. Równie dobrze sam możesz sobie to zrobić mając dostęp do części, taki self service.
Prawdziwe naprawy, lutowanka, drutowanie to robią chyba już tylko pasjonaci pozagwarancyjnie.
@Amasugiru: na szczęście trafiłeś na towar, który można zgłaszać bezpośrednio. Morelki generalnie robią pod górkę, jak zresztą sporo innych sklepów.