Wpis z mikrobloga

@slusar_o2: Jak zaznaczałeś faktury i inne bzdury drogą elektroniczną, to tak to załatwiają. Taka podpowiedź - w przypadku zmian w umowie nie obowiązuje okres wypowiedzenia, ponieważ zmieniają się warunki, na które się zgadzałeś. To, co zapisali w mailu, jest niezgodne z prawem.
  • Odpowiedz
  • 0
@cichyluki88, @slusar_o2 jest na okresie bezterminowym umowy to mają prawo do zmiany warunków umowy z zachowaniem 30 dni okresu na jej ewentualne wypowiedzenie. Więc moim zdaniem to, co zapisano w e-mailu jest zgodne z prawem, bo zapewne w umowie znalazł się zapis o możliwości zmiany warunków w okresie bezterminowym z zachowaniem wspomnianych 30 dni wyprzedzenia.

A przyczyną tej zmiany faktycznie jest zapewne inflacja.
  • Odpowiedz
@mp107: Ale wtedy operator musi dać ci te 30 dni okresu wypowiedzenia w warunkach obowiązujących przed zmianą. W mailu wspomnieli tylko, że umowę może wypowiedzieć przed wejściem w życie zmian, ale obowiązuje go i tak 30-dniowy okres wypowiedzenia, więc w domyśle w nowych warunkach (może przecież złożyć wypowiedzenie umowy ostatniego dnia przed wejściem w życie zmian).
Słusznie wspomniałeś o zapisie w umowie. Pytanie, czy takowy zapis tam jest.
  • Odpowiedz
Mam umowę na czas nieokreślony od ok 4lat. Czy to jest wgl możliwe, że tak z dupy mi chcą podnieść abonament? Po to jest tak umowa na czas nieokreślony, żeby nie było takich jaj...


@slusar_o2: Zaraz to Ty myślałeś że jak masz umowę na czas nieokreślony to o ile sam nie zdecydujesz się jej rozwiązać to operator ma obowiązek do końca Twojego życia świadczyć Ci usługi w tej samej cenie? xD
  • Odpowiedz
@slusar_o2:

Jeśli to umowa na standardowy telefon komórkowy to obecnie oferty na kartę biją na głowę abonamenty. Zależy tylko ile internetu potrzebujesz.

- Lyca Mobile - nolimit rozmów i smsów, 70GB/mc za 13zł/mc przy zasileniu na rok z góry(ale to Lyca na którą się narzeka i byćmoże słusznie patrz ostatni wyciek danych, nie obsługuje też MMSów)
- Vectra no limit rozmów i smsów, 30GB/mc potem bez limitu ale do 1Mbit/s za
  • Odpowiedz
  • 0
@wypokowy_expert: @cichyluki88 @mp107 Dzięki za pomoc.
@Pieniek1991 W sumie to tak, bo jeszcze nie tak dawno operatorzy rozwijali przed klientami czerwony dywan, a na samo hasło "rozwiązanie umowy" dostawał się 10% rabatu. Opłacało się co 2lata zmieniać operatora, bo się otrzymywało jakieś gratisy. Poza tym dziwi mnie forma (brak aneksu), no ale koledzy wyżej mi wyjaśnili.
@niedasieukryc To nie takie łatwe, bo mam tam kilka numerów + internet w biurze.
  • Odpowiedz
  • 0
@slusar_o2, chcąc rozwijać naszą ofertę i zapewniać jak najwyższą jakość stale inwestujemy w rozwój infrastruktury i nowoczesne rozwiązania. Dlatego podjęliśmy niełatwą, ale konieczną dla nas, decyzję o zmianie stawek w części umów i taryf, których warunki wymagały dostosowania do aktualnej sytuacji rynkowej.
Jeśli nie akceptujesz zmiany kwoty abonamentu, możesz wypowiedzieć umowę (do momentu wejścia zmiany w życie), jednak wierzymy, że niełatwa dla nas decyzja spotka się z Twoim zrozumieniem i zostaniesz
  • Odpowiedz