Wpis z mikrobloga

Potrzebuję na prezent turbo dobrej, niezawodnej, męskiej latarki ( ͡º ͜ʖ͡º)

A tak poważnie, to chciałabym kupić niebieskiemu latarkę bo mu się psuje obecna (jakaś taka zwykła na baterie). Będzie używana w różnych warunkach atmosferycznych, musi dużo przetrwać i być porządna, a do tego taka nie za duża, poręczna i nie awaryjna. Nie znam się kompletnie i nie wiem dlaczego jedne kosztują 5 zł a inne 90 zł.

Cena nie gra roli. Czy coś polecacie?

#latarki #narzedzia #niebieskiepaski
  • 20
  • Odpowiedz
@AcyX Convoy to chińczyk dobrej jakości, zaś Ledlenser to chińczyk lepszej jakości, znacznie droższy. Czy jest wart dopłaty? Moim zdaniem nie. Ja bym polował na Convoy, często są dobre promki na Aliexpress. Jak się nie pali, to bym czekał na Black Friday bo wowczas mozna za śmieszne pieniądze dostac; ja z kazd3j sztuki Convoy jestem zadowolony, a mam 4
  • Odpowiedz
@AcyX: a ja polecam klasyczną latarkę Petzl Tactikka+ - koniecznie w zestawie z akumulatorem petzl core. Latarka może nie ma miloona lumenów jak chińczyki w tym budżecie, ale jest serio dobrze zrobiona, wytrzymała i mam ją już z 8 lat. Akumulator core sie ładuje z USB, a w razie awaryjnej sytuacji można tam wsadzić trzy baterie AAA.
  • Odpowiedz
@AcyX: kup coś na diodach xml L2, ma #!$%@?ęcie konkretne, jest na akumulatorki, które się ładuje.

Ja dawno temu kupiłem taką z solarforce i jest nie do zajechania.
  • Odpowiedz
ale to na czoło czy zwykłą? bo widzę same czołówki praktycznie polecane a to na głowę a nie do ręki.

Nie znam się kompletnie i nie wiem dlaczego jedne kosztują 5 zł a inne 90 zł.

jakość wykonania, firma, użyta dioda (w tanich często dają chińskie podróbki cree albo tanie diody. np xml2 będącą reliktem przeszłości), źródło zasilania.

ogólnie tanie latarki tracą jasność im bardziej są rozładowane + szybko się rozładowują bo
  • Odpowiedz