Wpis z mikrobloga

CPK nie leży w interesie Niemiec.

Nowy rząd źle się wypowiada na temat tej inwestycji.

Przypadek?

Trzeba być skończonym debilem żeby żyć w kraju położonym w samym środku Europy, granicą między wschodem a zachodem i nie czerpać korzyści z handlu pomiędzy nimi, albo reprezentować inne interesy niż te polskie.

#polityka #bekazlewactwa #neuropa #4konserwy #pochowacpodprogiem
  • 38
@Aquamen ale CPK jest #!$%@? pomysłem jak port lotniczy Brandenburg-Berlin i niemal go przypomina, bo podobnie jedno lotnisko zastąpiło dwa inne. Budowa przeciągała się 14 lat, wydali prawie 3x więcej niż zakładał budżet, całą inwestycja była pośmiewiskiem w Europie.
Albo lotnisko Ciudad-Real pod Madrytem. Miało być nowe wielkie lotnisko, jest niedokończona inwestycja na środku pustyni.
@Aquamen: CPK nie leży w interesie Niemiec na pewno. Nie dość, że wywalane w błoto są niemieckie pieniądze wpłacane do Unii, to jeszcze kraj obok popełnia przez tę kretyńską inwestycję gospodarcze samobójstwo. Co oznacza, że będzie się z biednym krajem słabo handlować i jednocześnie trzeba będzie jeszcze więcej kasy przeznaczyć na jego ratowanie.
@Rga79: Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie.


@Aquamen: xD Pisowskie bajeczki mocno weszły, widzę
Po co linie do centralnego punktu w dupie, przez co podróże między miastami będą trwały tyle co teraz mimo dużo szybszych pociągów i znacznie droższych biletów?
Po co drogi,
@Aquamen

@Rga79: tak wiem, trzeba wydrwić polskie dążenie ku przejmowaniu pałeczki od Niemców. Inaczej nie zarobicie. Okropną propagandę ze sobą niesiesz kolego.


Jesteś w stanie merytorycznie obronić swoje racje? Czy potrafisz tylko wklejać partyjne hasła reklamowe i coś tam o Niemcach szczekać?
@markhausen: Nie prawda. CPK spełniałoby w ogóle inną rolę niż lotnisko, o którym piszesz. To powinna być inwestycja ponadpolityczna, bo jest Polsce bardzo potrzebna w długim terminie. Gdyby to była bezsensowny pomysł to nie inwestowaliby w niego najwięksi gracze na tym rynku, czyli francuski Vinci oraz koreański operator lotniska Incheon.