Wpis z mikrobloga

Dokładnie to o czym było mowa, połowa stawki pewnie dostałaby DNF, a ilu we wcześniejszych wyścigach się upiekło to dopiero ciekawe xD

Według formu1a.uno, dwa Ferrari SF-23 miały bardzo podobne ustawienia, co sugeruje, że sytuacja Carlosa Sainza nie różniła się pod względem zużycia. To samo można zastosować do drugiego Mercedesa George'a Russella lub zespołów, które nie zostały skontrolowane, co podkreśla ograniczenia tych kontroli po wyścigu.


https://formu1a.uno/ferrari-con-altezze-piu-aggressive-a-causa-della-configurazione-aero-red-bull-e-mclaren-le-piu-conservative/
#f1
  • 10
@StachuStach: chodzilo mu bardziej o to ze zuzyta opona jest siłą rzeczy mniejsza a tym samym bolid jest niżej co w połączeniu z duzą iloscią paliwa sprawia ze jest to moment wyscigu w ktorym auto szoruje najmocniej, chyba.