Aktywne Wpisy
Ranger +989
Zwroty, po których wiesz, że osoba, która go wypowiedziała/napisała, jest upośledzona umysłowo.
Ja zacznę:
1. Uśmiechnięta Polska
#glupiewykopowezabawy #heheszki
Ja zacznę:
1. Uśmiechnięta Polska
#glupiewykopowezabawy #heheszki
WielkiNos +173
Te statystyki są przerażające. Największa porażka polskiego systemu edukacji. Przez dziesiątki lat zaniedbywany w szkołach problem, który wisi nad człowiekiem już do końca życia - przewrót w przód na wfie.
Na szczęście ten tutaj i Anna Lewandowska postanowili się tym zająć.
#wychowaniefizyczne #szkola #edukacja #bekazpodludzi #lewandowska
Na szczęście ten tutaj i Anna Lewandowska postanowili się tym zająć.
#wychowaniefizyczne #szkola #edukacja #bekazpodludzi #lewandowska
W tej chwili mam przekonanie, że to na czym poległo Colossal Order w Cities Skylines 2 to user experience. Winne jest oczywiście niedopracowanie gry i nie chodzi mi tylko o słynną optymalizację.
Pierwsze z czym gracz ma do czynienia po odpaleniu świeżo zainstalowanej gry, to wgrywające się "wirtualne tekstury", które znacznie wpływają na fps w menu. U mnie gra w menu osiągała zawrotne 2 klatki na sekundę, powodujące ekstremalne lagowanie.
Mimo że deweloperzy wiedzą, że gra jest niezoptymailizowana, wszystkie opcje graficzne są domyślnie ustawione na maksa, co powoduje, że osoba, która nie czytała ostrzeżeń w internecie o stanie gry, może się bardzo niemile zaskoczyć. Część opcji graficznych potrafi pożreć kilkadziesiąt klatek na sekundę i jest ewidentnie niedopracowana pod kątem optymalizacji, a i tak została na start włączona przez twórców. W tej chwili ich tam w ogóle nie powinno być - nawet jako opcja! A gdy w końcu gracz w końcu ustawi grę tak, by mu zadowalająco działała, okazuje się, że wygląda gorzej niż CS1...
Pograłem chwilę i było więcej rzeczy które mnie wkurzało od strony gameplayu.
Moje doznania to:
- Niekończący się deszcz: mam na mojej pierwszej mapie rozegranych sześć miesięcy i przez cały czas pada. Na tę chwilę deszcz to po prostu irytująca nakładka na ekran z animowanymi białymi kreskami, chociaż w internecie krążą legendy, że to w jakiś sposób wpływa na zachowanie mieszkańców. Oczywiście deszczu nie można wyłączyć.
- Problem z gridem przy tworzeniu dróg: grid się knocił, nawet gdy idealnie odmierzałem odległość i kąty dróg. Okazało się, (dzięki komentarzom na reddicie) że winna jest domyślnie włączona opcja snapowania dróg (ikonka z + i kółkiem w pasku narzędzi dróg).
- Problemy z elewacją dróg - w pewnych miejscach na mapie gdzie są lekkie wzniesienia, drogi dziwnie się podnoszą, przypominając rollercoaster i nie można nic z tym zrobić
Tych wszystkich problemów nie miałem w pierwszej części, a ze wszystkimi dziwactwami poprzednika szybko nauczyłem się współpracować. Dwójka na razie mnie odrzuca i irytuje.
Przegrałem może z 40 minut i przez większość czasu myślałem "jak to fajnie by było odpalić CS1". Nigdy nie miałem takich odczuć podczas grania sequel jakiejś gry. Ogromny zawód ( ͡° ʖ̯ ͡°)