Wpis z mikrobloga

@semperfidelis: mam i używam Q2. Q3 potrafię sobie zrelatywizować, znając liczby. Nie mówię że się nie będziesz dobrze w tym bawił, ale pół kilograma uciskające na twarz i potylicę nie nadaje się na 8h pracy
  • Odpowiedz
@diarrhoea: monitor FHD 24", oglądany z 60 cm, daje 40 ppd (pikseli na stopień). Quest 3 ma dopiero 25 ppd. To tak jakby oglądać 24 calowy monitor 720p z 60 cm, a dodatkowo trzeba uwzględnić wszystkie negatywne efekty soczewek.
Oczywiście że będzie się nadawał lepiej niż poprzedni model, ale nie wierzę że zniknie problem ucisku na tyle, żeby pracować w tym dłużej niż pozwala bateria
  • Odpowiedz
@PieceOfShit: 0,5 kg - brałeś pod uwagę użytek strapów, pasków odciązających? oryginalne paski dostarczane wraz z goglami (q2, q3) nadawają się moim skromnym zdaniem - do śmieci.
Użytek gogli w celach zawodowych - na to jest moim zdaniem za wcześnie, komfort można podwyższyć jako tako, natomiast istnieje ograniczenie technologiczne niestety.
Ale mając założone gogle, pichcić w tej chwili jakąś karkówkę i mieć wyświetlony jakiś film obok w Mixed Reality - brzmi
  • Odpowiedz
@somegoodguy_49 jasne, kupiłem strapona, różne interfejsy twarzowe, kombinowałem z przeciwwagami i na nic to wszystko.
Gdy grasz, to da się to wszystko wytrzymać bez problemu. Natomiast mając wybór klepać taska, na 3 klasycznych monitorach, choćby FHD, albo robić to samo na Queście, no to wolę monitory.
Jestem może radykalny, ale uważam że dopiero coś gabarytów tego konceptu ray banów od Mety będzie się nadawać do ośmiogodzinnej pracy w ar
  • Odpowiedz
Pomimo, że Quest Pro miał być 'do pracy', tak Quest 3 lepiej to moim zdaniem spełnia. Ale oprócz grania to bym się na to nie nastawiał. Popykać jakąś flat grę na całej swojej ścianie fajna sprawa w moim przypadku, kiedy nie mam biurka ani monitora do kompa tylko TV na komodzie. Mogę wygodnie walnąć się w pokoju obok na łóżku, pad xbox series podpięty przez usb-c do gogli odczytuje go jak pełnoprawny
  • Odpowiedz