Wpis z mikrobloga

Internet światłowodowy 1Gbps założony w lipcu. Do zeszłego tygodnia działał bez żadnych problemów. Download zbliżony do tego zapisanego w umowie, ping dobry, no nic lepszego nie mogłam sobie wymarzyć, zwłaszcza, że pracuję z domu. Aż tu nagle pewnego poranka transfer spadł do rzędu 1-3Mbps a do tego rozłącza kilkadziesiąt razy dziennie z sieci. Twarde resety routera już zaliczone w ilościach niepoliczalnych. Co jest nie tak @play_polska ? Dzwonię do waszego Supportu zgłosić problem, oczywiście bezpośrednio na infolinię PLAY bo tylko tam się teraz można dodzwonić i Pani w słuchawce zamiast mi pomóc proponuje mi abonament na telewizję. Po paru telefonach udało się w końcu zgłosić usterkę i tak sobie teraz czekam ale pytanie czy jest na co? Czy okres demo się skończył? Czy Play zwolnił cały zespół techniczny UPC?

Polećcie proszę jakiś dobry światłowód z normalnym supportem w Krakowie, na razie sprawdzam oferty Netia...

#upc #play #internet
  • 3