Aktywne Wpisy
SereneCipher +14
Bycie samej jest fajne, ale czasem brakuje aby ktoś przytulił ( ͡° ᴥ ͡°)
SereneCipher +20
Jakiś czas temu pisałam, że chciałabym mieć kogoś komu zrobiłabym schabowe. W sumie, ale nie tylko schabowe. Chciałabym mieć kogoś komu mogłabym generalnie zrobić śniadanko.
#wot
-znaczniki na minimapie ostatnich pozycji, który daje ogrom informacji, kiedyś nikt nie był w stanie ogarnąć 15 graczy i zapamiętać pozycje
-wskaźnik kierunku ognia, kiedyś byl prosty, wskazywał skąd strzela wróg, dziś te znaczniki pokazują konkretny czołg
-licznik dmg i asyst oraz zdarzenia w bitwie, który ma przełożenie bezpośrednio na misję osobiste w
@Punk911: Różnica jest, ale nie taka duża. Gdy jeszcze grałem kilka lat temu średnia wynosiła niewiele powyżej pięciu minut (to głównie wpływ gier no lolkach). To też kwestia perspektywy, np. agresywni gracze będą mieli wrażenie, że bitwy są bardzo krótkie.
WG kiedyś wypowiadało się, że będą dążyli do skrócenia czasu trwania bitwy. To
-redukcja znaczenia pancerza (kiedyś KV-1 to można było chwilę pożyć i "pokląkać")
-zwiększenie celowania (strzał z Kv-2 z haubicy... kiedyś awykonalne. Dziś możesz walnąć w pixel z daleka)
-magazynki
-usunięcie weakspotów (ale to się wiąże z pancerzem).
Kiedyś jeden czołg znającycy weakspoty i grę mógł powstrzymać kilka czołgów. Dziś to praktycznie niemożliwe.