Wpis z mikrobloga

U tych autystów pośredników rozwala mnie jedna rzecz i nie wiem skąd się to wzięło. U nikogo innego tego nie zauważyłem tylko u nich. Jak widzę reklamę, baner mechanika samochodowego, stolarza, zegarmistrza, fryzjera itd. to jest to informacja o lokalizacji, godzinach otwarcia itp. U pośredników występuje jeszcze coś co ich wyróżnia. Mianowicie tylko oni wrzucają swoje ryje na te banery. Po kiego oni to robią? Są aż tak niedowartościowani? O co w tym chodzi? No serio, nikt tak nie robi tylko ci autyści. Ktoś jest mi w stanie to wytłumaczyć?
#nieruchomosci #kiciochpyta
  • 7
  • Odpowiedz
@Hetman_Wielki_Koronny: Ja wytłumaczę. Ich "pomoc" jest tak niepotrzebna i przewartościowana, że tworzą taką małą religię wokół własnego jestestwa i próbują je jakoś uzasadnić, np. swoją postacią ubraną w garnitur z Tesco. Podobnie jest w MLM czy innym scamie.
  • Odpowiedz
@Hetman_Wielki_Koronny: jak wyżej. Ich "praca" oraz "usługi" nie mogą się same obronić więc próbują to zatuszować kierując marketing w stronę autopromocji i usilnego kreowania jakiejś "marki" żeby tym pożal się boże imidżem nadrobić braki merytoryczne. Niestety (albo może na szczęście) wrodzonej głupoty nie da się tak łatwo ukryć i te ich banery/plakaty walą amatorszczyzną i festyniarstwem na kilometr (też kiedyś na to zwróciłem uwagę). Z drugiej strony, wszyscy uważają się za
  • Odpowiedz
@Hetman_Wielki_Koronny: Psychologia - jak wyjdziesz z pola w gumiakach wypchanych dolarami to prędzej zaufasz uśmiechniętemu gościowi w garniturze, od którego aż zionie sukcesem niż #!$%@? pod numerem telefonu.
  • Odpowiedz
Ja wytłumaczę. Ich "pomoc" jest tak niepotrzebna i przewartościowana, że tworzą taką małą religię wokół własnego jestestwa i próbują je jakoś uzasadnić, np. swoją postacią ubraną w garnitur z Tesco. Podobnie jest w MLM czy innym scamie.


@mickpl: This. Ci stolarze, mechanicy, zegarmistrzowie albo fryzjerzy oferują jakąś wymierną wartość dla gospodarki a pośrednicy to dosłownie pijawki.
  • Odpowiedz