Czy tylko ja mam taki problem z aplikacją Canal+ online? Korzystam na testa, wliczając kanały sportowe na których mi najbardziej zależy i już kończy mi sie cierpliwość i ogółem na razie jest tragedia. Dodam że jestem za granicą.
Moje problemy:
Na telefonie: - aplikacja nie działa poprawnie. Często nie da się włączyć w ogóle żadnego meczu ponieważ jest problem z ogólnym logowaniem do apliakcji a jak już się uda zalogować, to wyskakuje mi np komunikat że nie mam subskrypcji lub raz w ogóle sie zdarzyło że włączył się zupełnie inny mecz. Sprawdzałem nawet na kompie czy jest tak samo i było tak samo ????
Po kontakcie z mailowym z supportem w przypadku braku subskrypcji problem został rozwiązany (nawet całkiem sprawie), ale niestety najwidoczniej nie był jednorazowy, bo zarówno później, jak i dzisiaj ta sama sytuacja się powtórzyła. Rozumiem że zawsze moze sie coś spieszyć i ciesze się za pierwszym i drugim razem to rozwiazali, ale też bez przesady, nie mam zamiaru pisać do nich za każdym razem jak bedzie jakiś mecz.
Ne TV: - w ogóle nie mogę się zalogować. Wychodzi na to że są 2 różne apki jedna "Canal+" i jedna "Canal+ app". Z tego co widzę na TV mam tą drugą i najwidoczniej jest różnica, bo nie mogę się zalogować z moimi danymi, które mam. Próbowałem też wyszukać/pobrać tą pierwszą aplikacje, ale się nie udało lub nie ogarniam tego.
Ej a może jakiś #przegryw z #warszawa by chciał się poznać i chodzic na siłkę ze mną? Ja dynamiczna to bym takiego przegrywa mogła uratować przed kompletnym stoczeniem się
Czy tylko ja mam taki problem z aplikacją Canal+ online? Korzystam na testa, wliczając kanały sportowe na których mi najbardziej zależy i już kończy mi sie cierpliwość i ogółem na razie jest tragedia. Dodam że jestem za granicą.
Moje problemy:
Na telefonie:
- aplikacja nie działa poprawnie. Często nie da się włączyć w ogóle żadnego meczu ponieważ jest problem z ogólnym logowaniem do apliakcji a jak już się uda zalogować, to wyskakuje mi np komunikat że nie mam subskrypcji lub raz w ogóle sie zdarzyło że włączył się zupełnie inny mecz.
Sprawdzałem nawet na kompie czy jest tak samo i było tak samo ????
Po kontakcie z mailowym z supportem w przypadku braku subskrypcji problem został rozwiązany (nawet całkiem sprawie), ale niestety najwidoczniej nie był jednorazowy, bo zarówno później, jak i dzisiaj ta sama sytuacja się powtórzyła. Rozumiem że zawsze moze sie coś spieszyć i ciesze się za pierwszym i drugim razem to rozwiazali, ale też bez przesady, nie mam zamiaru pisać do nich za każdym razem jak bedzie jakiś mecz.
Ne TV:
- w ogóle nie mogę się zalogować. Wychodzi na to że są 2 różne apki jedna "Canal+" i jedna "Canal+ app". Z tego co widzę na TV mam tą drugą i najwidoczniej jest różnica, bo nie mogę się zalogować z moimi danymi, które mam.
Próbowałem też wyszukać/pobrać tą pierwszą aplikacje, ale się nie udało lub nie ogarniam tego.
Ktoś może wspomóc w tym temacie?
#canalplusonline #canalplus #ligamistrzow #stream