Wpis z mikrobloga

Zapomniałem, że dałem się namówić na bezpłatny miesiąc na #linkedin i cholera właśnie mi pobrali 99 zł. Subskrypcję od razu anulowałem.

1. Czy da się jakoś to cofnąć i odzyskać chociaż część kasy?
2. Jak odpiąć kartę od ich sytemu? Nigdzie w ustawieniach nie widzę takiej opcji. Wszystkie instrukcje z neta kierują do nieistniejących opcji.
3. Płatność na koncie #mbank jest jeszcze nierozliczona choć kasa już zablokowana. Czy da się jakoś wstrzymać tę transakcję?
  • 15
  • Odpowiedz
@marian1881: Próbuj napisać do supportu linkedina. Często jest tak na innych stronkach, że cofną i oddadzą kase więcej może tu będzie podobnie. Bądź bardzo miły bo nie muszą ci tego cofnąć ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Bądź bardzo miły bo nie muszą ci tego cofnąć ( ͡º ͜ʖ͡º)


@Pan_Whiskers: Jestes pewien? Nie bylo czasem juz takiej afery ze jakis serwis tak robil? Ze byl miesiac bezplatny a potem z automatu pobierali kase? Co mi sie wydaje ze byla taka akcja. Niezle po uszach dostali za takie praktyki.
  • Odpowiedz
@gorzki99: Praktycznie zawsze przy jakimś próbnym miesiącu jest napisane, że później jeśli nie zrezygnujesz z subskrybcji z automatu pobierze ci hajs. Normalnie zawsze trzeba się zgodzić na to bo inaczej nie odpalisz free triala. Nie można ich potem pozwać, że hajs zabrali bo tak było mówione od początku. Jedyna opcja to napisaćdo dobrego frienda z supportu i troche mu posmarować to może cofnie opłate ^^
  • Odpowiedz
Praktycznie zawsze przy jakimś próbnym miesiącu jest napisane, że później jeśli nie zrezygnujesz z subskrybcji z automatu pobierze ci hajs.


@Pan_Whiskers: A slyszales o klauzulach abuzywnych? To ze jest napisane niekoniecznie oznacza ze tak bedzie.

Nie chce mi sie szukac ale coskiedys chyba w en desen bylo. Jaki pobieraczek? Czy cos takiego.
IIRC chodzilo tam o to ze nie moga z automatu obciazac. Po uplywie miesiaca probnego musi wystapic monit o
  • Odpowiedz
  • 0
@gorzki99: Tu nie ma niczego nielegalnego, bo mogłem anulować subskrypcję i o tym zapomniałem.

@ParkingPodziemny Anulowałem 15 min po przedłużeniu subskrypcji. Kliknąłem opcję "poproś o zwrot kosztów", ale nie było tam opcji napisać coś od siebie. W ogóle nie mogę znaleźć opcji kontaktu i kilka linków w centrum pomocy odsyła do nieistniejących stron.
  • Odpowiedz
Tu nie ma niczego nielegalnego, bo mogłem anulować subskrypcję i o tym zapomniałem.


@marian1881: No wlasnie nie wiem. Anulowanie to jedno. Ale automatyczne przedluzenie na okres platny (automatyczne czyli bez monitu czy sie zgadzasz) to juz chyba cos innego.
  • Odpowiedz
@marian1881: @gorzki99 Na emaila pare dni przed zakończeniem zwykle przychodzi email przypominający, że zbliża się okres rozliczeniowy. Może faktycznie tak jest, że nie mają prawa sami obciązać ale tak jest praktycznie wszędzie i ty jako użytkownik klikasz że się zgadzasz na to. Trzeba pamiętać o wcześniejszym wyłączeniu suba i tyle
  • Odpowiedz
@marian1881: @Pan_Whiskers https://www.rp.pl/abc-firmy/art39346421-bezplatny-okres-probny-moze-byc-pulapka-dla-sprzedawcow

Moze w ta strone trza isc? Troche czytania ale w skrocie - jak zawarles umowe przez neta to masz 14 dni na odstapienie.

to ze przychodzi email nic nie znaczy. Jak myslisz dlaczego urzedowe sprawy nie przychodza emailem? BO nie ma gwarancji doreczenia. To ze jest na skrzynce mailowejnie oznacza ze ktos przeczytal. Dopiero okienkoz monitem gdzie musisz wykonac jakas akcje daje taka gwarancje.
  • Odpowiedz
  • 1
@Pan_Whiskers: Była opcja anulowania premium, aby nie przedłużył się na kolejy miesiąc, ale pakiet miał działać do 11 grudnia. Kliknąłem też prośbę o zwrot kasy, gdzie były wyszczególnione przypadki komu się należy (różne opcje w różnych krajach) i mojego tam nie było, ale spróbowałem.
  • Odpowiedz